Låtar med namn i?
Ja jag vill ha förslag på låtar som antingen har en rubrik som är ett namn eller att dom sjunger om ett namn i texten! Så jag utmanar er! Kom på så många ni kan, gärna med artisten som sjunger också! :P
Ja jag vill ha förslag på låtar som antingen har en rubrik som är ett namn eller att dom sjunger om ett namn i texten! Så jag utmanar er! Kom på så många ni kan, gärna med artisten som sjunger också! :P
Mamma förlåt - någon tjeja som var med i lilla melodifestivalen, om Mamma räknas som namn! Tror att dom flesta ibland tror att dom heter det
Iggesundsgänget - Angelica ![]()
amanda - jimmy jansson
monika - nic & the family
Teen Cats - Elisabeth ! ![]()
Amelia- Med Tommy Nilsson va?
hehe egentligen inget speciellt.. Men jag som är så förtjust i musik tänkte om de fanns låtar för mina faramtida barn..
haha
Mors lilla Olle
Oj va massa mer ni kom med under tiden jag skrev..
ArtistSongMetro StationDear Hannah Eurovision Song ContestFinland: Hanna Pakarinen - Leave Me Alone SailorHanna NationalteaternHanna Från Arlöv MelodifestivalenHanna Hedlund - Anropar försvunnen MelodifestivalenHanna Hedlund och Lina Hedlund - Big Time Party NickelodeonHanna Montana - Who Said NickelodeonHanna Montana- Best Of Both Worlds Michel JonaszHannah Daniel CageHannah Sheila NichollsHannah Ray LaMontagneHannah Robert Downey, Jr.Hannah Cowboys FringantsHannah Jason UptonHannah (A Child Is Born) LemonheadsHannah And Gabi UndertonesHannah Doot MelodifestivalenHannah Graaf - Naughty Boy Get Up KidsHannah Hold On Hootie & The BlowfishHannah Jane Caulfieldshannah, i locked you out Ella FitzgeraldHard Heart Hannah Soda ClubHeaven Is A Place On Earth Feat. Hannah Alethea Gloc 9Hinahanap Ng Puso (Ft. Hanna Romowac) Various ArtistsI Got Nerve [Hannah Montana]
haha Bra Malinia!
*fnissar*