• annikaloppan

Hur länge tycker du att det är gulligt att ha ankstjärtsbyxor på barn?

En omröstning gjord på begäran av sannamamma

Har du inte PLUS, men vill göra en omröstning? Kika in i min tråd, så gör jag de åt dig Glad
    www.familjeliv.se/Forum-5-163/m18577993.html
    (¯`°?.¸ ღ♥ William ♥ღ ¸.?°´¯)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge tycker du att det är gulligt att ha ankstjärtsbyxor på barn?
  • Who knows

Vet inte om jag hade skaffat det själv, men på andras barn kan det vara sött någongång, men inte efter blöjtiden.

• alisson

Jag tycker faktiskt att det är riktigt riktigt gulligt, moderiktigt eller ej. Men bara på flickor och bara så länge de har blöja. Upp till sådär tre år då, inte längre...

• My Baby
    Aldrig,, det är fult..
    ♥ Felicia 041124 ♥ Izabelle bf 070413 ♥
  • Reya

Aldrig i hela mitt liv att jag skulle sätta på min dotter (om jag får nån) några såna trosor

• vadskajaghetadå
    Fot i munnnenså farligt är det väl inte???

bara för att ni vuxna typ bara har string så kan väl barnen få ha såna? vad är det för fel på dom????
  • tahira

Jag undrar också vad som är SÅ förfärligt..?

If you can't be good, be careful
  • Vannis

Jag tycker det är jättegulligt, det var himla sött när dottern kröp i somras med anksjärttrosor över blöjan
    Nu är min dotter 15 månader och har ett par strumpbyxor med anksjärt och när dom är för små så blir det inga nya.

• Almgren

Avskyr allt med spetts och rosetter. detta faller in i gull i gull träsket jag gillar inte det

Svar på tråden Hur länge tycker du att det är gulligt att ha ankstjärtsbyxor på barn?