• Anonym (Sprut)

killar, Sperma i munnen?

haha, lite knasig fråga. Men läste precis en tråd där dom tycker att det är jättekonstig med tjejer som tycker det OK att svälja sperma. Jag brukar göra det när jag suger av en kille, det är ju praktiskt. Att det smakar illa tänker jag inte mycket på.
    Helt ärligt nu alla killar (och tjejer), vad tycker ni?

Jag tycker nämligen att det känns lite pinsamt om det är så att alla tycker att det är äckligt med tjejer som får det i munnen...

• Svar på tråden killar, Sperma i munnen?
  • Anonym (blä)

Jag tycker det smakar jätte illa, men sväljer det ändå. Var ska man annars spotta det? På golvet? Kläderna?

Inte ids jag springa iväg till toaletten precis på en gång.
    Men min man blev faktiskt jätte chockad första ången jag sög av honom. Hans ex kräktes tydligen när hon svalde sperma.
  • Anonym (OK!)

Det här låter kanske äckligt för vissa, men jag älskar att suga av min kille och jag älskar att svälja hans säd! Det är både upphetsande och fint. Dessutom så tycker jag om hans smak. men alla är ju olika.

• Anonym (ilike)

Jag brukar också svälja när jag suger av min kille. Helt naturligt tycker jag!

• Anonym

Jag är kille och tycker det är extremt underbart att få komma i munnen! Inte alls äckligt!
    Så oroa dig inte..

• Anonym (kille)

Det är "skönt" eller mer bekräftande när ens tjej tar sperman i munne, lite porrigt är det också. Min tjej gör det i bland, men hon sväljer inte, vilket jag inte tycker att hon behöver göra, har aldrig sagt något om det, hon bestämmer det själv.

Samtidigt så älskar jag att slicka henne och hon blir våt, riktigt våt, får i mig mycket av hennes safter vilket jag njuter av, och det är ju inte så att det är "gott" det är eggande och upphetsande när ens partner har det skönt.

Om man nu får kväljningar och tycker det är äckligt. OK skit i det då..

• Anonym (Sprut)

Haha, jag vet, det smakar ju självklart gräsligt.
    men undrar liksom om män blir äcklade av det...
    för själv bryr jag mig inte, men kanske börjar följa grupptrycket att INTE svälja sperma..

• Anonym (MannenZ)

Min underbara bättre hälft sväljer, och säger t o m att hon tycker det är upphetsande.

• Anonym (nej usch)

Jag tar det inte i munnen och tänker inte göra det heller.
    Jag klarar inte av konsistensen.

Pojkvännen föredrar nog också att jag inte tar det i munnen. Han blir rätt äcklad av att se spermier i en tjejs ansikte och mun.

Men du TS, om du tycker det är helt ok att göra det så ska du ju göra det.
    Det är ju ditt val.

• Anonym (kille)

Fattar inte varför man inte kan svälja, för mig känns det bara naturligt och "självklart" men det gör mig inget att min tjej inte altid sväljer, såna krav kan man inte ha på sin partner, då blir det inte naturligt och bra längre.

• Anonym (nöjd)

Min tjej sväljer. o komenterar ibland att jag ätit vitlök eller tagit alvedon. märks visst på smaken????

Svar på tråden killar, Sperma i munnen?