• Anonym (Sprut)

killar, Sperma i munnen?

haha, lite knasig fråga. Men läste precis en tråd där dom tycker att det är jättekonstig med tjejer som tycker det OK att svälja sperma. Jag brukar göra det när jag suger av en kille, det är ju praktiskt. Att det smakar illa tänker jag inte mycket på.
    Helt ärligt nu alla killar (och tjejer), vad tycker ni?

Jag tycker nämligen att det känns lite pinsamt om det är så att alla tycker att det är äckligt med tjejer som får det i munnen...

• Svar på tråden killar, Sperma i munnen?
  • Anonym (klumpar)

Jag tycker att det är okej, men inte mer än så. Försöker nog i ärlighetens namn att undvika det...men gör det ibland för min mans skull. Det som stör mig är de små klumpar som blir ibland. De känns inte så mycket, men tanken på dem äcklar mig.

• Anonym (klumpar)

Hehe, ja, jag vill varken bli slickad eller ta sperman i munnen dagen efter en räkfrossa! ;)

• Anonym (sväljer)

Jag har alltid tagit det i munnen men aldrig svalt förren jag träffade min nuvarande. Jag tycker det smakar olika från person till person och min nuvarandes är helt ok
    Dom andras har inte vart nåt vidare. *haha*
    Tycker man om att svälja så är det ju bara att köra på

• Anonym (lilja)

har gjort det nagra ganger mer for killens skull an for min..var helt ok och anda ganska upphetsande och en sexig situation liksom. men jag gor det bara om JAG kanner for det..det ar ju trots allt jag som far ta 'skiten' haha

• Anonym ((usel))

Är kille och har ganska bra koll, jag tycker själv inte att det smakar illa, skulle inte vilja smaka på någon annans sperma för den skull. Tycker att det är en självklarhet att min tjej ska ta satsen i munnen, om hon sen vill svälja, spotta ut eller hångla upp mig och flina är det vilket som. Lets face it (hehe),sex är en ganska kladdig tillställning i största allmänhet.

Dessutom är hon söt både under tiden och efteråt. Kärlek.

• Anonym (usel)

...dessutom ändrar sig smaken beroende på vad man äter. Så ett tips kan vara att göra en riktigt god vegetarisk paj eller en fräsch sallad innan...

• Anonym (ilike)

Haha..laga för att äta=)

• Korpan

jag tycker inte det spelar någon roll vad killen ätit.
    Sperma smakar aldrig gott ändå.
    Som att suga av en riktigt förkyld människas näsa!
    Länge leve spottandet!

• Anonym (Sprut)

Haha.. men det är väldigt olika helt enkelt.
    vill bara inte att killen ska tycka att man är sjukt ofräsch och undra vad sjutton man håller på med om man smaskar i sig sperman..

• Anonym (blä)

haaha Schysst förspel... fixa sallad liksom!

• Anonym (vx)

jag sväljer alltid.. Tycker inte att det smakar äckligt. Smakar neutralt. Sen gillar min man när jag gör det, och att se honom bli så upphetsad av det gör mig alldeles galen. :)

• Anonym (El Cheapo)

Jag tycker det är extremt fjompigt och störtlöjligt med tjejer som "vägrar" ta det i munnen.

Konstigt? Har jag aldrig hört någon som tycker faktiskt :)

• CUFC

Flickan sväljer om hon har lust, mig gör det varken till eller från.

• Anonym (been there)

Jag vägrar! Punkt slut.De smakar FAN ! E skit slemigt!Never !

• Anonym

tycker att det retar kräkreflexen när sprutet kommer...

Svar på tråden killar, Sperma i munnen?