Bilmärken
Vilket bilmärke ligger dig närmast hjärtat?
Renault ligger mig närmast hjärtat. Både körskolebilarna och jobbets leasingbilar är av det märket, så jag känner mig hemma i dem!
Just nu är det mitsubishi space wagon som gäller och den är riktigt skön att köra.
Har haft volvo, chrysler och opel!
Så om det skulle bli snack om ny bil så skulle detr nog bli opel el mitsubishi igen!
Jag äääälskar vår Tahoe men Chevrolet fanns inte med på din lista...
Om jag skulle välja nån ovan blir det BMW eller möjligen Volvo.
Ingen av de där... Jaguar ska det vara!
Man har inte KÖRT bil innan man kört en E60 M5
Jag gillar Opel
Chervolet Tran Sport för tillfället,eftersom vi just bytt till
en sådan.Jätte skön att sitta i och köra!!
Får bli Volvo. det är den bilen som min 2,07cm:ers sambo kan komma in i och köra. Sedan e dom snygga.
Koenigsegg!!! Entrepenörsskapet, galenskapen, bilen. Oooo, någon som har en till övers?
BMW.
Saknar vår BMW
Just nu kör vi en Nissan Almera 03a, men jag vill ha en BMW.
Nästa bil blir en BMW!
tog saab eftersom vi har en saab. men annars är det ferrari och porsche som jag älskar. de har riktigt fina bilar och nissan har en fin sportbil de med käär
Har haft många olika bilmärken, men Toyota är den som funkat bäst. Startade alltid och gick aldrig sönder.
Koenigsegg?????
Vad är detta för bil?? Aldrig hört talas om
Min älskade audi.. titta gärna in i galleriet...
Jag saknar min gamla Mercedes 190E... Nu förtiden skjutsar jag rumpen i en sketen j-vla Skoda... Men,men... den e´ iaf billig...
Men om jag skulle få några ören över någon gång så blir det absolut en ny Mercedes!
Koenigsegg är en svenskdesignad och svensktillverkad sportbil. Christian von Koenigsegg hade en ide om att skapa den ultimata sportbilen och har kämpat hårt för att förverkliga den. Nu verkar det gå riktigt bra för företaget och bilarna är grymma.
www.koenigsegg.com