icas- onsdagsgrupp
Men åh, jag som kutade hit för att få skriva första inlägget
Men åh, jag som kutade hit för att få skriva första inlägget
Bluääärk, ska snart iväg och jobba för första gången på nästan ett halvår. Och jag kommer inte i några arbetsbyxor heller så det blir till att ha mammabyxor 

Tur att man inte känner något större behov av att se snygg ut på lagret
Kram tjejer
Jahapp, då var man hemma igen då
Gick bättre än vad jag förväntat mig att jobba faktiskt. Det var inte så tungt som jag trodde att det skulle vara, detta trots att jag haft massor med tunga ordrar dessutom. Var nog i bättre form än jag trodde verkar det som 
Lola - Låter vettigt med att söka till högskolan tills du är säker på vad du vill bli. Stackars lilla Hugo som är sjuk, hoppas han blir frisk snart igen
Carola - Lovar att se till att du får tillbaka dina byxor i god tid, kan ju bara ta brukslinjen över och lämna den liksom
Spännande med smakisar för Flisan, kunde inte låta bli att skratta lite för mig själv när jag läste att hon fick kväljningar av potatis. Stackarn, måste verkligen tycka att det smakar skit liksom 
Linda - Kul att det går så bra med grönsaker och gröt för Melvin. Ska också börja testa lite smått om ett tag och tror faktiskt att det kommer gå bra, för Gabriel gillar att suga på skeden med miniform och riktigt smakar på den och gapar frivilligt
Just det, måste skvallra lite:
Ni vet Jimmy?! Carola vet iaf (eee duu goo älle
). Iaf så fick han barn för ca ett år sedan, och idag fick jag reda på att hans sambo Tanja är gravid igen och de ska ha en till i Juli

Jisses vad morgonpigga ni är tjejer
Fast det kanske inte är frivilligt
Jag och Gabriel har precis stigit upp ur sängen, fast vi har legat och myst och varit vakna i den rätt så länge innan, som vanligt.
Igår var det dramatik på hög nivå här hemma. Jag lyckades på något konstigt sätt skära upp ett finger på locket till en konservburk och blev tvungen att åka in akut och sy. Gick bra så det är ingen fara, men gud så klantigt och onödigt