• Mimmi74

70-årspresent till mamma!?!

Hjälp mig och min bror att hitta en bra 70-årspresent till min mor. Hon är jordnära, vill helst vara hemma och inte få nån resa, har önskat sig en fyrkantig blomkruka!!!
    Hon vill nog inte ha presentkort till nån spabehandling för då känner hon sig obekväm när hon måste visa upp sin gamla kropp.

Vad ska vi hitta på??

• Svar på tråden 70-årspresent till mamma!?!
  • Birgitta2

Räcker det inte att ni kommer och uppvaktar henne med ett stort fång blommor och den fyrkantiga krukan hon önskat? Jag hade blivit jätteglad för det. Är man i den åldern har man ju allt, och de flesta har också jordnära önskningar som de faktiskt blir väldigt glada åt.

• MrsNelson

vad har hon för intressen då?
    Om hon vill ha en kruka kanske hon är lite blomintresserad, då kan ni ju köpa olika blommor, krukan hon önskat sig och lite allt möjligt blomrelaterat?

• Vädtkustmamma

Nu spånar jag men om hon nu önskar sig en kruka så kanske hon precis som MrsNelson skrev är intresserad av blommor och trädgård?

Då kanske ni kan köpa krukan och en picknick-korg och bestämma ett datum då ni tar med henne på picknick i någon trevlig park med något evenemang. Nu börjar ju våren komma på allvar och massor av trädgårdsutställningar och mässor är på g.

• Mammatillfem

Köp den krukan hon säger att hon vill ha..

Min mamma fyller 70 i sommar med,och pappa fyller 70 före jul.

Svar på tråden 70-årspresent till mamma!?!