Inlägg från: Nbottning |Visa alla inlägg
  • Nbottning

Winnerbäckfans !!!

3 månader gick fort. Den förra Winnerbäckfans-tråden var stängd såg jag.

Nu har vi en ny!

• Svar på tråden Winnerbäckfans !!!
  • Nbottning

Då var vi igång igen

Påsk om en vecka, var det inte nyss jul...på tal om ingenting.

• Nbottning

äh, med packmoped går den snörovasst (snabbt på pitmål) att leverera länkar .-)

• Nbottning

Mammatillfem>

Jag var inte i Leksand. Jag var på Skansen en månad innan ungefär. Hade jag varit på konserten i Leksand, vore jag stolt att fått dela den upplevelsen med din son.
    All kärlek till er.

• Nbottning

"nu måste jag faktiskt för en gångs skull få skryta, jag har faktiskt hånglat med lasse!"

Åh, du krossar mitt hjärta!

• Nbottning

Jag har bara hånglat med en kille och han varken sjunger eller är särskilt snygg

• Nbottning

"....och den är typ i Jokkmokk...."

kerplunk> Du menar att det skulle vara långt till Jokkmokk eller? *ler*
    Skulle ju passa en annan utmärkt. Annars har vi ett nytt Kulturhus i Luleå...

• Nbottning

Vi syns väl i Luleå den 15november??? //Per

• Nbottning

jag blev kär i LW 2003, jag var hyfsat nyseparerad, hade precis fått ett permanent tak över huvudet, och där bodde jag, min son och lasse...

• Nbottning

Moxie> och gissa om man önskar att man hade fixat just en sådan demo... och vart tog alla riktiga skivaffärer vägen föresten?

• Nbottning

åhåjaja...

Nåväl Winnerbäckvänner, sommaren är bara en transportsträcka till höstturnen kan vi i alla fall slå fast

sov gott.

• Nbottning

jag är lite darrig, har tomt på ontot o kan inte boka biljett på några dar.... Om de tar slut... Ja då kommer det kännas som när Bamse missar dunderhonungsburken i drakens gap...

Svar på tråden Winnerbäckfans !!!