Inlägg från: JennieP |Visa alla inlägg
  • JennieP

Winnerbäckfans !!!

Åh, det här var ingen tokig tråd!

• JennieP

Jag ville bara kika in och säga atta LW skrivit ett nytt brev på sin sida om bl.a nya plattan i höst!

• JennieP
    lejone skrev 2007-04-02 23:32:09 följande:
    Åh himmel! Jag är ett troget Lars Fan o jag bara dog när jag såg honom på första sidan av METRO häromdagen!!! Min Lars liksom! Tänk va han blivit stor o berömd! Jag såg honom första gången i en typ biosalong i alingsås innan han var känd nästan alls. Då när han var liten o tanig o hade långt vackert rött hår.. löööve...Jag har så många minnen till alla låtar och ibland är det svårt att lyssna på honom. Men han har inspirerat mig till egna texter och jagbara ählshkahar hans musik!
    Hihi ja vi är nog några st som lyckas se honom på 90-talet hihi Nu bor vi nästan grannar, och handlar på samma ica så stor känns han inte då hihi 

Såg honom häromdagen med sin lille son på promenad de är så lika!

Men musiken är ett kapitel för sig, kul för honom att han blivit så stor men tyvärr inte riktigt samma sak längre tycker jag. Har älskat hans musik länge och gör det än, men lite P3 var det allt över sista skivan tycker jag. Oskyldig
    Men han är en av de bästa iaf!
  • JennieP

Här äär en till som är ägare av 4 biljetter på parkett til Anexet!!!!!!!

Forza Bajen - Kungliga Södermalm - Bajen é bäst i stan!
  • JennieP
    "....Minns du morgonljus eller svärta

Ser du lampan slocknad eller tänd?

Minns du hennes brinnande hjärta

Blev du värmd då eller blev du bränd?

Bränt barn vill in i elden

Bort från askan och det rena grå

Bränt barn har fått smak för värmen

Har fått en kärlek till det Stora Blå...."

Forza Bajen - Kungliga Södermalm - Bajen é bäst i stan!
  • JennieP
    emby87 skrev 2007-06-29 19:03:40 följande:
    åh vad roligt med en Winnerbäck tråd! I LOVE HIM! har sett han 3ggr på 2 år. senast var turnéavslutning på Zinkesdamm den 12/8-06.någon mer som såg honom på "Zinken"?
    japp
    Forza Bajen - Min blogg - grafiskformgivare.blogg.se/ -
Svar på tråden Winnerbäckfans !!!