Winnerbäckfans !!!
Första plattan spelades nämligen inte in fören 1996 och släpptes i tusen ex haha..
Inte enligt informationen på www.winnerback.net! Vi stackare?
Vi stackare i NORRKÖPING som ligger såå långt ifrån linköping?
Ska detta bli en tävling i vem som såg han först så lämnar jag denna tråd lika fort som jag kom! Dagisfasoner!
Det enda jag kommenterade var att människan varit ett "fan" av Lars Winnerbäck, inte snoddas, sen 94, och första skivan kom ut 96 och detta tyckte jag inte riktigt gick ihop matematiskt. Har jag fel eller?
Asså, ser ni verkligen inte vad jag skriver eller?
Jag skrev redan i första inlägget att hon kanske lyckats roffa åt sig en DEMO eller hur!? Shit asså haha... Jag tvivlar inte på att hon kanske varit ett fan sen 94 men JAG tyckte det va konstigt eftersom jag läste att första skivan släpptes 96! MEn sen fanns det ju som jag sa från början demos som man kunde få tag i, men det va inte så många som gjorde det! Och eftersom tjejen skulle gå på konserte i norrköping och inte linköping så ANTOG jag att hon inte bodde i link och såg alla uppträdanden innan skivan släpptes.
Tror du ja är släppt bakom e vagn eller nåt? Klart ja fattar att folk diggat han sen han spelade med snoddas, självklart! Annars hade han ju inte kommit hit idag eller hur? men JAAAAAG tyckte det lät lite konstigt, men sen kanske hon är en av dessa som lyckats köpa en demo eller hur!? DEt skrev ja inget om!
Vad har det med saken att göra att jag var 8 år?
Sa jag nåt om att JAG lyssnat på lasse då eller? haha.. nej. Jag började inte lyssna på han fören ett par år sen men det har inte med saken att göra. Jag skrev bara vad jag läste på lasses hemsida och tyckte inte infot gick ihop med det du skrev. Punkt!
Moxie- faktiskt inte om man läser enbart efter texten "om LW". Och allt är väl en tolkningsfråga eller hur? Jag tolkar det inte som du, betyder det att jag inte får posta MIN tolkning?