Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)

Hellooo!

Jag är trött, Johanna vägrar sova... Jag ska jobba inatt, jag får väl gå på koffeintabletter...

• Winnertaco

Jag håller med pucken, du är snygg eftersom du är gravid, man är alltid snygg som gravid (Förutom jag då, som såg ut som en valross...)

• Winnertaco

Ja, det får vi väl hoppas så att stackars Agge inte behöver vara i skolan 22 på kvällen

• Winnertaco

J somnade efter en massa knäl vid 20:40 igår och sov till 07:10. Jag är en ny människa igen!

Idag får Andreas antagligen reda på om han få jobba kvar eller inte *ångest*

• Winnertaco

Han själv verkar ju inte vara speciellt orolig, så jag vet inte hur jag ska känna riktigt...

Jag börjar bli lite orolig över att J bara somnar med flaskan i munnen, hur gör man då när de får tänder och ska sluta med välling liksom *kliar mig i huvudet* Jaja, vi får hoppas att det ger med sig helt enkelt, min vanliga teori, "det löser sig nog"...

• Winnertaco

Jag tror att han är ganska säker på att få ett nytt jobb om han inte får vara kvar, och det är ju skönt att nån kan tänka så!

Det är en bra teori, den funkar ju i de felsta fall, det mesta löser sig på ett eller annat sätt

• Winnertaco

Vi har bara tagit det som det kommer, i början vägrade hon somna utan bröstet, men det gav ju med sig! Det finns ju vissa här på fl som går efter Anna Wahlbergs hemska metoder och skryter över att deras bebisar sover hela natten. Våran bebis sover också hela natten, det enda vi gjort är att ge henne det hon behöver!

• Winnertaco

Är det påsklov denna vecka?! Jag tyckte min kompis sa att det var nästa vecka, men det kanske är olika!

Svar på tråden FFödda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 9)