• ebben

Sandlåda med lock! "sköldpadda".......

VET nån om barnens hus har de hemma året om,eller om det tas fram till sommaren? O i så fall TROR ni de har plockat fram såna nu??
    Ni vet såna där som finns som sköldpadda med ett lock så man kan stänga för.......så inga katter kissar mm. Finns som ser ut som en slags borg med.
    Vill inte ringa de igen,har pratat med de om en annan sak redan ......O har ingen butik i närheten så jag kan inte bara "fara o kolla".

• Svar på tråden Sandlåda med lock! "sköldpadda".......
  • jenn82

Jag jobbar på Br leksaker och vi har fått in våra nu, har dom dock på lager. Men ring och kolla, de har säkert fått in dom! Och känn dig inte jobbig för att du ringer igen, det är flera som jobbar och även om dte är samma som svarar så tycker man inte att det är besvärande´

• ebben

jenn82-Hm,är du SÄKER att man inte är en "tjatmoster"!?
    jaja,men har ni fått de så är det ju säkert fler som fått?
    Så det är inte sånt ni har hemma året om i alla fall......

• jenn82

Nej, ringer en kund 2 ggr för att ställa några korta frågor så är dte ingen fara! Har däremot haft kunder som ringt 5 ggr på en timme och pratat och pratat och PRATAT. Och det har man ju inte alltid tid med. Men som sagt, att ringa igen är helt ok! Vi får in dom i början på mars, varje år. Butiker vill ju ligga lite före också, men i år kom ju våren snabbt! Får vi över några efter sommaren så skickas dom på förvaring.

• jenn82

Var inne på www.barnenshus.se där fanns en sandlåde hund med, och så har de fullsmockat med vårleksaker. Så om de har den i sortimentet så har de alla gånger fått in den nu.

• ebben

jenn82-ja vad söt den var!! men den hade nog inget lock? Tror jag??
    Åja vi får nog fara o kolla......
    Såg massor där vi skulle borda köpa.

• Februarii

det stod en framme på vårt barnens hus, just en sköldpadda.

• ebben

februarii-Var i landet var det?
    jag ska handla i luleå......

• Februarii

i borlänge var det, tyvärr.

• ebben

jaha.....ja dit åker jag inte . men de har säkert den i luleå med.För lock vill vi ha!

• Barbaskön

Synd att du inte bor i stockholm för då hade fått köpa vår. Vi tyckte sköldpaddelådan var jättebra men det går ju inte i så mycket sand och nu när dottern snart är 3år så vill hon ha grävskopa och lite större och framförallt djupare sandlåda. Så i år ska vi bygga en i trä.

locket brukar ungarna sitta och gunga i på gräsmattan eller så klättra det på den när locket låg på... så den har haft flera roliga funktioner

• ebben

barbaskön-vi har haft en stor av trä egenbyggd-men tog bort......Men nu kom jag på att vi ska ha en igen.Blir en LITEN.
    Min man jobbar m att krossa grus o göra sand så han kan ta hem lite från jobbet! Vi vill inte ha så mycket sand. en är 3 år i sommar ,o den andra är 1½ .Så de får samsas.......

• FIAPIA

Skulle också vilja ha en sköldpadda. Bor i Skåne, är det nån som sett en i någon affär?

• lurv

Vi har sköldpaddor på vårt COOP kom nu i veckan och på extrapris dessutom.

• Smurf83
    Vad kostar sköldspadds sandlådorna?

lurv:
    Vad kostar det på COOP?
    ♥ Mitt hjärta klappar för Julina (f. 7 mars 2006) ♥
  • Moster Ninna

Babyland har sådana med.. :)

• stina72

På Coop kostar de just nu 299 kr

• soldis

Det finns sandlådor på Krauta med. De är i trä med uppfällbart lock. Locket delas åt två håll och bildar två sittbänkar. Smarta då katterna inte kommer åt dem och skönt för vuxna som kan sitta bra. De är ganska små men det kan jag tänka mig att sköldpaddorna är också.

• Smurf83

tack för hjälpen, men för våran del blir det en vanlig sandlåda med lock, made by farfar

♥ Mitt hjärta klappar för Julina (f. 7 mars 2006) ♥
Svar på tråden Sandlåda med lock! "sköldpadda".......