• virre80

teoriprovet, svårt eller lätt??

Håller på att äntligen ta körkort, nu säger min lärare att hon nog ska boka in skrivningen snart, det är lång väntetid... Ni som gjort det, var det svårt eller lätt? själv gillar jag verkligen inte PROV, känner mig så stressad av det :) Men annars har jag inga problem med teorin..

• Svar på tråden teoriprovet, svårt eller lätt??
  • KarJac

Om du har pluggat odentligt är det ju jättelätt . Jag överpluggade nästan och klarad det med marginal. Lycka till!

Om man talar före man skiter är det bra att säga att man är bajsnödig
  • Linnea och Mamma

Jag klarade mitt efter 6 ggr, sjätte gången gilt.
    Men jag hade problem med teorin, så för mig känns det som den är svår. Dock är det mycket "onödiga" frågor som hur många procent som dör i trafiken osv. men det är jätte olika. Ingen har lika frågor.

Lycka till!

Linnea 050512 & Lill knodden BF 070524
  • Verkligen

den var jättelätt.. det är bara att tänka logiskt så fixar du det, jag hade inte pluggat så mycket men det gick iaf bra.. Jag satte mig in i vissa situationer och tänkte hur skulle jag gjort osv..så det där fixar du..=)

• Svinto78

Ett tips är att plugga på körskolans datorer, exakt samma frågor kommer på provet!

~¤~ Mammas hjärta Felicia 060213 och grodan i magen ~¤~
  • momto5

jag pluggade sporadiskt med dvd skivan man kan köpa.."bonniers"..

Klarade på första försöket.1 fel hade jag dock!

• Svinto78

Jag hade också Bonniers, tyckte inte att det var samma typ av frågor som på körskolan. Bättre att plugga på körskolan tycker jag!

~¤~ Mammas hjärta Felicia 060213 och grodan i magen ~¤~
  • marcink

jag anvande ett program som hette Trafikskolan teori, tror jag. det var mkt mer likt det riktiga provet an bonniers. men all ovning ar bra, aven om mina nerver inte gillar bonniers.

• zagolik

Nja,inte det lättaste. Meeeeen plugga på frågor som finns på bilskolan och läs boken och gör massa tester som finns på nätet. Så ska man klara det.
    Jag klarade det i går på första försöket

• Fröken NollÅtta

jättelätt, men så har jag lätt att lära mig också

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Svar på tråden teoriprovet, svårt eller lätt??