• Anonym

Tips på något roligt/mysigt som för oss samman, vi ska göra ett sista försök att lappa ihop förhållandet nu... Hjälp!!!

Vårt förhållande är på vippen till att ta slut nu på grund av olika saker och vi ska göra ett sista försök att rädda det.

Imorgon funderar jag på om vi skulle göra något mysigt tillsammans, antinge hela dagen eller bara på kvällen. Vi bor inte tillsammans just nu..

Förslag?

• Svar på tråden Tips på något roligt/mysigt som för oss samman, vi ska göra ett sista försök att lappa ihop förhållandet nu... Hjälp!!!
  • Maijlo

Jag föreslår att ni gör något där ni är aktiva båda två, t ex bowling eller liknande och sen går ut och äter någonstans där det är extra trevligt. Det finns ju något nytt att prata om ifall man har gjort en aktivitet och då behöver inte samtalen handla om det som är jobbigt just nu.

• Anonym

Ja bowling är ju bra!

Funderade på att sitta ute i solen eller nåt.. men kanske bara blir tyst liksom..

• Maijlo

Ja, det var det jag tänkte när jag läste ditt inlägg. Det är skönt att slippa tystnaden ibland.

Jag tror på någon form av aktivitet som sagt. Det finns ju annat man kan göra:
    * Gå på badhuset och bubbla (eller någon annan bubbelpool)
    * Gå på bio en eftermiddag
    * Hyra en kanot någonstans (men se till att ha varma kläder )
    * Besöka någon utställning
    * Gå på museum
    * Ett teaterbesök

Jag kommer inte på fler saker just nu. Hoppas att ni får en bra dag!

• Anonym

Gå på massage så att ni blir riktigt avslappnade och välmående, efter det kanske ni kan gå på en mysig utflykt med fikakorg på något. Om du är rädd för att obehaglit tystnad mellan er kan det ju vara en god idé att ha utflykten på något ställe där det finns mycket att titta på.

Överhuvudtaget brukar ju fysisk närhet ha en helande förmåga, iaf här hemma. Ibland när jag känner mig trött på allt brukar jag pussas, kramas och hångla lite extre för det lockar fram en massa varma känslor och jag känner mig så avslappnad och kär igen

• Inte bara mor

Gör något som får er att skratta ihop, bättre lim finns inte!

• Anonym

Äh, glöm allt. Han ska vara med polarna istället

• Maijlo

Å, vad trist! Det kanske kommer en till chans? Eller struntar du i alltihop nu?

• Anonym

Vet faktiskt inte. Det känns som att detta var sista chansen...

• Anonym

titta på gamla fotoalbum ihop, minnas :) då kanske det dyker upp oväntade känslor tillbaka igen ;)

• Anonym

Vad tråkigt, han prioriterar nog inte dig och erat förhållande.

• Anonym

Verkar inte som det tyvärr, inte just nu. Är kanske bara en svacka.

• Anonym

Beroende på vart ni bor så åk på en kryssning?! finns ju såndär spa kryssning och det behöver inte kosta så mycket pengar.

• Anonym (ha kul)

Håller helt med Inte bara mor, nåt som får er att skratta och ha kul tillsammans, disco bowling eller nåt annat som man inte kan undvika att bli på gott humör av.
    Då brukar man ju kunna dricka nån öl eller 2 med så kanske ni kan slappna av och bara vara.

Svar på tråden Tips på något roligt/mysigt som för oss samman, vi ska göra ett sista försök att lappa ihop förhållandet nu... Hjälp!!!