Det är inte sant...
Sitter här och väntar på att mitt tredje missfall ska komma igång ordentligt. Hur i helvete ska jag bära mig åt för att få levande barn? *gråter*
Fan, fan, fan!
Sitter här och väntar på att mitt tredje missfall ska komma igång ordentligt. Hur i helvete ska jag bära mig åt för att få levande barn? *gråter*
Fan, fan, fan!
Usch, beklagar
Är du säker på att det är missfall?
Ja, tyvärr...
Tänker på dig. Livet är så orättvist ibland.
KramiZ
Vilken vecka är du i ?
Men hur vet du att det blir MF denna gång??
Kankse en dum fråga? Men om jag läst rätt så har du precis vissat posetiv.
Håller tummarna för dig.
Stackare!
Om de är till någon tröst så hade jag mitt 3:e missfall i september o blev gravid direkt efter innan mensen kommit o är nu i v.25...
Tänkte precis som du gör nu. Inte för att jag slappnat av helt nu heller. Man kan inte glädjas riktigt.
Vill bara säga att du inte ska ge upp fast de känns tungt! Tungt är väl fel ord för jag vet verkligen hur de känns...
Men hoppas att de hjälper lite o veta att de faktiskt kan gå!
Massa kramar!
Hej! Usch, vad jobbigt!! Förstår att det känns tufft. Hoppas att du kan få göra en utredning så att man kan förebygga kommande missfall. Kram
Har du varit inne på koll? (Bara undrar. Det är ju inte så lätt att skilja missfall från "ofarliga" blödningar.)
Nej vad sorgligt, vill krama om... hoppas du har fel. All lycka till dig nu! Annars stämmer jag in i "fan fan fan".