sex på första dejten
Ni som haft sex på första dejten, vad har ni för erfarenheter av det? Har det blivit nåt fortsatt efter det? Dvs fortsatt dejtande och kanske förhållande eller förstörs allt om man har sex på första dejten?
Ni som haft sex på första dejten, vad har ni för erfarenheter av det? Har det blivit nåt fortsatt efter det? Dvs fortsatt dejtande och kanske förhållande eller förstörs allt om man har sex på första dejten?
50/50 på det
ge killen vad han bvill så kanske han kommer tillbaka för mer *om han tyckte om första omgången*
eller så nöjer han sig med att ha bestigit ennu en brud hehe
Jag lever och har barn ihop med min "sex på första dejten"
Så visst fungerar det ibland. Jag tror inte det avgör.
Hade åxå sex på första dejten med min sambo...vi har varit tillsammans i tre år nu, gifter oss i Maj och får vårt första barn tillsammans i juli.
Sa kan det gå när inte haspen är på
Vi hade sex första kvällen som dock inte var någon dejt... Vi träffades på puben (han jobbade som dörrvakt där), började småflirta med varandra och smet senare in på toaletten, kvällen efter träffades vi igen för att ha sex och så fortsatte det... 2-3 veckor senare hade vi fått starka känslor för varandra och visste att vi hittat rätt... Vi är nu sambos och har nyligen fått en liten dotter ihop... Han är mannen i mitt liv!!!
Jo, men det går inte alltid så bra som de som skrivit här..tror killar tappar respekten, alltså en del av dem..
Varför är det bara killar som tappar respekten? Tjejerna då? Eller är det verkligen fortfarande så gammalmodigt? Inte hos mina vänner i allfall.
om man har sex på första dejten så tror jag killen säkert att man släpper till alla eller nått liknaden och drar!
Skulle aldrig riskera det om jag va kär i en kille skulle hålla på mig iaf till 2 dejten
Jag skulle inte vilja starta ett förhållande med en kille som vill ha sex på första dejten. Vi skulle ha lite för olika värderingar...
vill du ha ett seriöst förhållande så bör du vänta, du får mer cred av killen. garanterat.
Gud, vad less jag är på åsikter och kommentarer som att "hålla på sig, släppa till, cred, respekt osv osv!! Ni som skriver det här: VET ni detta, har ni upplevt det själva - eller TROR ni bara? Det är en jäkla skillnad.
smaragden, Fred och alla andra anonyma: Jag hade sex med min nuvarande fästman första kvällen. Dagen efter kom vi inte upp ur sängen förrän klockan 15 för att vi låg och pratade och hade så kul. Allt kändes rätt från första stund.
I dag är vi som sagt förlovade och har varit tillsammans i 3,5 år.