• Alfons81

Orolig för hunden!!

När vår hund sover, börjar han alltid andas jättekonstigt o knyckigt och det rycker i kroppen på honom... det e jätteläskigt!!
    Kan det vara att han bara drömmer?
    Nån annans hund som gör likadant??

• Svar på tråden Orolig för hunden!!
  • Moder Jord

Han drömmer! Min "sprang" i sömnen, andades lite flåsigt ibland och ryckte i musklerna...rycker i musklerna gör vi också!

Det är i motvind och inte i medvind som en drake stiger!
  • Skruttis82

min är likadan. han liksom gnyr och skäller i sömnen. och han får som ryckningar i kroppen. han drömmer!

• fru Wanqvist

samma här!
    hon flåsar, sprattlar, gnyr, skäller och springer

~ iah har mammas hjärta som i ett skruvstäd ~
  • Skruttis82

TS:
    en massa snygga brudar han drömmer om vet du! :O)

• Seaholm

min vovve rycker o gnäller me när han drömmer. Händer oxå att lägger upp ett högt ylande så han själv vaknar av det och undrar vad som försigår..

• enlitenbitkaka

haha....han drömmer! Vår gör likadant....hela han hoppar, tassarna sparkar, svansen slår, han piper ömsom skäller och morrar.....

.?:*¨¨*:?. lose your dream and you might lose your mind - mick jagger.?:*¨¨*:?.
  • Alfons81

Tack för alla svar!!! Det var nog det jag trodde också...men ibland blir man lite orolig ifall det e nåt annat fel!!

• KickStart

Dom är ju bara för härliga de småliven
    Våra drömmer också och ibland kan det låta en hel del och vara rejäl action när de sover.
    T.om små valparna springer, gnyr och skäller i sömnen

S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • Zocute

Japp min hund gör så när hon drömmer, tillslut börjar hon även skälla......flera skall tills hon vaknar till lite av dem, då suckar hon djupt o somnar om.

• LillaLulla

Haha, morsan hade en hund som gillade att ligga under sängen och sparka i madrassen i sömnen! Det gick ju bra när hon var valp, men när hon blev större så ruskade hon om hela deras säng! Ingen fara, hunden drömmer.

• bastarden

Det gär nog alla hundar, mina pratar i sömnen med, det låter som om de skratt-skäller, jättesött Och så snarkas det o springs.

Svar på tråden Orolig för hunden!!