Orolig för hunden!!
När vår hund sover, börjar han alltid andas jättekonstigt o knyckigt och det rycker i kroppen på honom... det e jätteläskigt!!
Kan det vara att han bara drömmer?
Nån annans hund som gör likadant??
När vår hund sover, börjar han alltid andas jättekonstigt o knyckigt och det rycker i kroppen på honom... det e jätteläskigt!!
Kan det vara att han bara drömmer?
Nån annans hund som gör likadant??
Han drömmer! Min "sprang" i sömnen, andades lite flåsigt ibland och ryckte i musklerna...rycker i musklerna gör vi också!
min är likadan. han liksom gnyr och skäller i sömnen. och han får som ryckningar i kroppen. han drömmer!
samma här!
hon flåsar, sprattlar, gnyr, skäller och springer
TS:
en massa snygga brudar han drömmer om vet du! :O)
min vovve rycker o gnäller me när han drömmer. Händer oxå att lägger upp ett högt ylande så han själv vaknar av det och undrar vad som försigår..
haha....han drömmer! Vår gör likadant....hela han hoppar, tassarna sparkar, svansen slår, han piper ömsom skäller och morrar.....
Tack för alla svar!!! Det var nog det jag trodde också...men ibland blir man lite orolig ifall det e nåt annat fel!!
Dom är ju bara för härliga de småliven
Våra drömmer också och ibland kan det låta en hel del och vara rejäl action när de sover.
T.om små valparna springer, gnyr och skäller i sömnen
Japp min hund gör så när hon drömmer, tillslut börjar hon även skälla......flera skall tills hon vaknar till lite av dem, då suckar hon djupt o somnar om.
Haha, morsan hade en hund som gillade att ligga under sängen och sparka i madrassen i sömnen! Det gick ju bra när hon var valp, men när hon blev större så ruskade hon om hela deras säng!
Ingen fara, hunden drömmer.
Det gär nog alla hundar, mina pratar i sömnen med, det låter som om de skratt-skäller, jättesött Och så snarkas det o springs.