Inlägg från: Anonym (Undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrar)

Blev jättebesviken

Hej ! Jag kom på min sambo med att runka i duschen går. Jag blev ledsen o besviken. Trodde inte han höll på me sånt, trodde han kom till mig när han ville bli tillfredställd. Undrar om de är mig de är fel på ? har jag *rätt* o bli sur på honom ? eller överhuvudtaget ifrägasätta ?

• Svar på tråden Blev jättebesviken
  • Anonym (Undrar)

Är de verkligen så att ALLA killar runkar ???

• Anonym (Undrar)

Men behöver man som kille *tömma* varje dag ??

• Anonym (Undrar)

Vi har varit tillsammans i 2 år. Jag har 2 barn sen innan, o vi har ett gemensammat barn. Det som sårade mig mest är att han hellre går in i duschen o runkar utan att ens fråga mig om vi ska ha sex, när jag är hemma. jag va utanför dörren o städade liksom :S

• Anonym (Undrar)

nej jag onanerar inte själv. har tyvärr aldrig funnit nån njutning i de. kan liksom inte bli upphetsad. jag har inte pratat med honom om detta. vet inte vad jag ska säga. vill ju inte att han ska känna sig dum heller.

• Anonym (Undrar)

Jag menar inte att man äger varandra. Tycker bara de känns konstigt att han, när jag är hemma, hellre tar handen än mig. Ingen som förstår de ??

• Anonym (Undrar)

Gör verkligen ALLA de ? känner killar att dom har behov av de även om man har sex 4-5 ggr i veckan ? då kan de ju inte va för *tömmningens skull* i alla fall.

• Anonym (Undrar)

Kul att nån hade kännt som jag i alla fall. Man känner sig en aning ovanlig här.

• Anonym (Undrar)

men vi har ju sex 4-5ggr i veckan. Så de räcker inte för o lätta på trycket eller ??? onanerar killar varje dag då ?? konstigt att jag aldrig *kommit på* honom innan då.

• Anonym (Undrar)

¨Hur kan de va så mycke skönare me sin hand i stället för att ha sex ?? Kan inte riktigt förstå de :S

• Anonym (Undrar)

anonym, skerv att han troligtvis väljer handen i stället för att vara med mig.

• Anonym (Undrar)

Jag hade blivit glad om han frågat om vi skulle onanera tillsammans. Men att han går i väg o gör de själv medans jag städar känns konstigt, kan inte hjälpa det.

• Anonym (Undrar)

de handlar inte om att han inte får göra vad han vill. Tycker bara de känns konstigt att han gör de i *smyg* när jag är hemma.

• Anonym (Undrar)

jag tycker inte de, men jag är väl ovanlig då.

• Anonym (Undrar)

anonym kille. tror jag förstår vad du menar. känns lite bättre nu. de kanske är för att jag inte onanerar själv som jag har svårt att förstå.

• Anonym (Undrar)

men killar, var onanerar ni ? o berättar ni de för era flickvänner ?? bara nyfiken

• Anonym (Undrar)

jag tycker inte att de är normalt att min kille går in i duschen o runkar när jag är hemma. Då e fan nånting fel alltså !

• Anonym (Undrar)

Annars hade han ju kommit till mig. Kan inte släppa detta alltså, vi har pratat o bråkat om detta en hel del.

Svar på tråden Blev jättebesviken