• Anonym

Blev jättebesviken

jag vill nog säga att man måste väl få göra som man känner?? Tror inte ha tycker om dej mindre för att han gör det sälv i duschen. Men jag förstår att du blir lessen.. vart det med då jag kom på min sambo... framför en p-film. Men sen så sa jag till honom att-kan jag inte få vara med nästa gågn? Sen dess har har inte gjort det vad jag vet eller blitt mer diskret.

• Anonym

jag förstr dig, skulle oxå bli sur. tycker när man har förhållande så ska man vara med varandrar inte hålla på själva.

• Anonym

Men väljer han att hålla på ensam ISTÄLLET för att ha sex med dig? I så fall förstår jag att du blir ledsen. Många killar vill ju göra både och, först ta en egen svängom i duschen och sen på kvällen ha kul med tjejen.
    Det kan ju vara så att han behöver stressa ner? Att runka själv går ju oftast mycket fortare (eftersom han vet exakt hur han ska göra på sig själv).
    Hoppas ni hittar en lösning!

• Anonym

Tycker inte att det är något att haka upp sig på. Så länge ni har kul ihop oxå..

• Anonym

Min sambo får ont i pungen om inte han får tömma en till två ggr i veckan och det är ju inte alltid jag har lust så han får helt enkelt sköta det där hur han vill då, ofta är han ju inte ens kåt men måste gå o slita i den ändå för att inte få ont. Ibland hjälper jag honom lite.
    Och ibland kanske man helt enkelt inte känner för att ha sex utan bara vill ha en snabb orgasm... så känner jag i allafall ibland. Vi är väldigt öppna i vårt förhållande och döljer aldrig att vi tillfredställer oss själva när vi helt enkelt inte känner för sex. Skulle aldrig få för mig att bli sur på sambon för att han runkar.

• Anonym

Men vilken planet kommer du från?????? ALLA killar runkar!! Och faktum är att de allra flesta flickor onanerar också, även när man har ett förhållande! What´s the big deal?? Jag och min kille hyrsar inte överhuvudtaget med det - vi berättar tom för varann att vi onanerat! Vad är problemet??

• Anonym

Är väl inget konstigt alls. Brukar själv onanera när inte min kille är hemma. Härligt att kunna ha det skänt på egen hand också ibland. Bra att kunna öva på nya saker.

• Anonym

Jag tror alla killar har olika behov, en del behöver tömma sig några gånger i veckan för att må bra. min kille säger att det gör ont på honom om det går för lång tid utan tömning på ett eller annat sätt. vi har oftast sex tre/fyra gånger per vecka och då behöver han inte runka på egen hand. men om jag har mens så tar han hand om det själv.

• Anonym

Ja jag skulle faktiskt också ha blivit ledsen för det om jag fanns där och var tillgänglig! Men, som en del skriver här, det kan ju vara så att det inte var nåt sexuellt i det, utan bara avslappning. då kanske man hellre gör det själv för att det ska gå snabbt. men jag förstår ändå hur du menar! har du pratat med honom det här?

• Anonym

En fråga till dig själv, denna behöver du inte svara på men onanerar du? Jag gör det liksom de flesta, är avslappnande. Jag utgår att min man runkar ibland annars skulle jag tro det var något fel.

Svar på tråden Blev jättebesviken