• mintchocolate

Kändisar du inte visste var släkt, del 2

Kom av en slump in på en tråd som Flutterby hade startat.
    Skulle vara kul med en fortsättning på den, så jag hoppas det var okej att jag startade en del 2.
    Annars får du, Flutterby, be om att få den borttagen

Jag är fortfarande nyfiken på om Dylan och Chandler är bröder. Tror inte det, men man vet ju aldrig. Det betades ju aldrig av ordentligt i förra tråden.

De enda jag vet är släkt (som inte var med i andra tråden) är de som spelar Kevin och Ben i Sjunde himlen. De spelar syskon, men de är även sysken på riktigt. Syns ju visserligen, de är ju toklika!

Vilka ni har träffat och är släkt med, kan vara intressant, men det hör till andra trådar

Här är Flutterby`s tråd:

www.familjeliv.se/Forum-5-154/m13220832-9.html

• Svar på tråden Kändisar du inte visste var släkt, del 2
  • mammacatta

Vet inte om det står i gamla, men Sverker Olofsson från Plus är pappa till Linda som har naturprogrammen på svt.

• Terryleene

På tal om Sjunde himlen, är Simon (tror jag han heter-mellankillen i familjen) släkt med Peter Gallagher (Sandy i OC)? Kille i 7e himlen heter också Gallagher och de har väldans lika ögonbryn...

• mintchocolate

mammacatta

Nej, det stod nog inte i andra tråden

Terryleene

Jag tror inte att de är släkt. Det har nämligen diskuterats i en "Sjunde himlen- tråd" och just det med ögonbrynen kom upp då också

• plöto

"dylan" och "Chandler" är bröder.

• mintchocolate

plöto

Det verkar ju vara olika bud där.
    Jag tycker man borde hört om det mer omd et verkligen var så.

Du har ingen länk eller något där det står att de är bröder?

• nelly 1

plöto...vaaaa är dom trodde bara att dom råkade heta samma efternamn

• memle

Angående Dylan och Chandler...
    Enligt Wikipedia.com så heter Luke Perrys pappa "Coy Luther Perry", medan Matthew Perrys pappa heter "John Bennet Perry". Vilket skulle bevisa att de inte är bröder.

Håller med mintchocolate om att man borde hört en massa om det annars...

• niamh

Nån som kommer ihåg 80-talsserien "Full house" där tvillingarna Olsen var med när dom var små? Han som spelade den blonda lite töntiga killen där var ihop med Alanis Morrisette. Hennes låt "You oughta know" handlar om honom!!

• TLindberg

Jag har oxå hört att "Dyland" och "Chandler" är bröder....

Svar på tråden Kändisar du inte visste var släkt, del 2