• Anonym

Jag vill ha tips på sidor med billiga sexleksaker

Eller finns det företag på internet som ger studentrabatt? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-02 14:29:03:
    ..och gärna tips på bra produkter att stimulera klitoris med!

• Svar på tråden Jag vill ha tips på sidor med billiga sexleksaker
  • Anonym (Akta dig)

Jag har hört att det är skillnad på plast och plast. Så du ska vara försiktig med vad du köper. All plast är inte bra. Kommer dock inte ihåg om det var värst för den som tillverkar prylen eller den som intimt använder den. Kommer inte ihåg vilka plaster du ska undvika.

Men jag är oerfaren själv på området och kan därför inte svara på din fråga, ville bara varna lite. Ta reda på lite innan du köper, för säkerhetsskull.

• Anonym

tack, det ska jag göra!

• Anonym

Lis Alm: tack, jag hade redan beställt från sandbergs.se. Där fick man en film på köpet och gratis frakt!

• Anonym (porrisen)

www.sexinthecity.se snabb leverans och deskret förpackat.

jag skulle rekomendera en layaspot. men de finns väldigt många olika stimulatorer för klitoris. sen blir ju leksaken till vad man använder den till.

lycka till

• Mikka82

Jag letar efter en dildo i jättemjuk gelly som är helt böjbar och som inte är ådrig eller vad man kallar det...nån som kan tipsa om en bra??

• Anonym

Jag beställer alltid från www.sexliv.com tycker iofs dte var ganska så lång leveranstid den här gången, beställde på skärtorsdag oh det kom torsdagen efter. Det jag dock inte kunde hitta på den sidan var nått slags rengöringsmedel-desinfektionsmedel typ.

Kan verkligen rekommendera ägg - klitorisstimulator, de sålde ut sådana väldigt billigt förra veckan, sorten jag haft i många år för 20 kr som annars kostar 119 kr

• Anonym

inlägg 10: Hur använder du ägget?

• Anonym (anal)

alltså, ska man ha vattenbaserat eller silikonbaserat glidmedel om man ska köpa för bruk av analsex? det står olika på olika leksakssidor nämligen....?

• Sagasmamma
    Anonym skrev 2007-04-02 14:20:39 följande:
    Eller finns det företag på internet som ger studentrabatt? =)TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-02 14:29:03:..och gärna tips på bra produkter att stimulera klitoris med!
    hahahaha

student rabatt???NÄÄÄ KNAPPAST att det existerar ...däremot borde ensamstånde mamma rabatter finnas!!!!
Svar på tråden Jag vill ha tips på sidor med billiga sexleksaker