• olpansfamilj

Är det viktigt med en fin bil

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det viktigt med en fin bil
  • Sallisen

Nej, svarar jag! För vi har ingen bil alls!

• HeddaBigBum

Gud NEJ!
    Bara den startar är mitt motto typ. Jag skiter fullständigt i om den är "fin" eller inte. Ofta kan jag inte avgöra vilken av flera bilar som kostar mer, utan jag kan tycka en billigare sort är snyggare iaf.

Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Catwoman and Superboy

ja, det är viktigt...att blilen håller måttet och är säker och bra, hur mkt den drar och att den är bekväm osv.

Främst nu när man har barn. Det finns en del bra billigare bilar men många av dem om inte de flesta är bara rena skräpet oxå.

Älskar dig min underbara son
  • olpansfamilj

bilen är jätte viktig för mig, vad tycker ni andra? Och det är viktigt att den är snygg!!!

• 4barnsMom

Det är mindre viktigt för mej/oss... Men jag vill heller inte åka runt i vad ruckel som helst... Kör en Cheva från -98.. Den är lagom fin, lagom billig

Men visst vill jag ha en -07:a Men jag måste inte Flört

Stolt Mamma till Samuel Juli-97 Elin Feb-00 Elias Mars -06 & Bebis i magen igen!!
  • MARIA99

Mindre viktigt.. Viktigast är att den går bra & att man får plats utan att behöva pressa in sig.
    Vill väll inte ha Hur ful som helst dock

• Crazy Baby

För oss är bilen inte bara ett fordon utan också en del av vår personlighet! Nu har vi turen att ha den ekonomiska tryggheten där vi nästan kan välja vad vi vill! Skulle aldrig kunna köra en bil bara för att det är en bil!

Bilen ska vara snygg, praktisk och ha just personlighet!

• ModerBlå

För mig är bilen viktig....jag älskar bilar! Det viktigaste är inte att den är fin! Det viktigaste är att ´den är säker. Jag bor i norrland och kör en pansarvagn Är livrädd för att köra på en älg....så säkerheten är väldigt viktig....sedan att bilen är snygg eller fin det är ju bara plus i kanten!!!!!

Vår  cheva trailblazer

• Saniis

Ja, för oss är det viktigt med fin bil. Vi köpte vår drömbil för några månader sedan, underbart!

Svar på tråden Är det viktigt med en fin bil