-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Är det viktigt med en fin bil
-
Japp, för mig och sambon är det av stor vikt när vi väljer bil!
-
Nej, svarar jag! För vi har ingen bil alls!
-
Gud NEJ!
Bara den startar är mitt motto typ. Jag skiter fullständigt i om den är "fin" eller inte. Ofta kan jag inte avgöra vilken av flera bilar som kostar mer, utan jag kan tycka en billigare sort är snyggare iaf.
-
ja, det är viktigt...att blilen håller måttet och är säker och bra, hur mkt den drar och att den är bekväm osv.
Främst nu när man har barn. Det finns en del bra billigare bilar men många av dem om inte de flesta är bara rena skräpet oxå.
-
bilen är jätte viktig för mig, vad tycker ni andra? Och det är viktigt att den är snygg!!!
-
Det är mindre viktigt för mej/oss... Men jag vill heller inte åka runt i vad ruckel som helst...
Kör en Cheva från -98.. Den är lagom fin, lagom billig
Men visst vill jag ha en -07:aMen jag måste inte
-
Mindre viktigt.. Viktigast är att den går bra & att man får plats utan att behöva pressa in sig.
Vill väll inte ha Hur ful som helst dock -
För oss är bilen inte bara ett fordon utan också en del av vår personlighet! Nu har vi turen att ha den ekonomiska tryggheten där vi nästan kan välja vad vi vill! Skulle aldrig kunna köra en bil bara för att det är en bil!
Bilen ska vara snygg, praktisk och ha just personlighet! -
För mig är bilen viktig....jag älskar bilar! Det viktigaste är inte att den är fin! Det viktigaste är att ´den är säker. Jag bor i norrland och kör en pansarvagn
Är livrädd för att köra på en älg....så säkerheten är väldigt viktig....sedan att bilen är snygg eller fin det är ju bara plus i kanten!!!!!
-
Ja, för oss är det viktigt med fin bil. Vi köpte vår drömbil för några månader sedan, underbart!