Inlägg från: lillrottis |Visa alla inlägg
  • lillrottis

Roliga felsägningar 2!

Gud vilka roligheter de finns här.. Skrattar så ja gråter å katterna kollar snett på mig haha

har 3 st roligheter att berätta..

1.Kusinbarnet som var 3 år när detta hände skulle berätta för dagisfröken vad han skulle göra efter dagiset, ja ska pippa h*r* (klippa håret.)

2. Samma barn upptäcker att han har hål i fickan och går till mamma och säger, mamma du måste så ihop fittan.. haha han menade att hon måste sy ihop fickan...

3. Vi satt å fikade hos ett par kompisar idag och tjejen där skulle berätta om ett ställe där dom varit å käkat när dom var ute med motorcykel, hennes sambo kan inte komma på vilket ställa hon menar, så han frågar om hon menar när de var å hämtade båten hon svarar ja de var de(båt med mc??) iaf, så sa han att ja men då hade vi ju bilen älskling, ja just de de hade vi men de var iaf motorcyklar på parkeringen..
    Gud vad vi skrattade då..
    Samtidigt ringer min syster å ja får inte fram ett ljud utan bara skrattar och sånt skratt som inte låter någe utan man inte får någon luft, hon vart skit sur för ja aldrig sa någe i telefonen.. haha

• lillrottis

Haha kom på en till sak ingen felsägning eller så men en väldigt rolig sak..

När mina kusiner åkte på semester när dom var små så hade dom alltid sångtävling, att man nynnar någe så ska alla andra gissa,
    De blir min mosters tur och hon börjar, huhuihu hiuhuhu huhuhu i en å samma ton, Ungarna fattar verkligen inte vad de är för låt, så hon börjar igen, huhuhu hiuhuhu huhuhu nu måste niu ju höra vad de är för låt.. men ingen visste, då var de carola, fångad av en stormvind... haha

Hon frågade lite förynt sen om man verkligen inte hörde att de var carola... ( kan tillägga att hon e totalt tondöv min moster...)

Svar på tråden Roliga felsägningar 2!