Inlägg från: RedMe |Visa alla inlägg
  • RedMe

Roliga felsägningar 2!

haha gud vilken skön tråd! Flabbat högt flera gånger!!

Jag jobbar som växel-telefonist i en kommun, och där händer det lätt felsägningar. Vi säger "Välkommen till x-kommun" och en gång när det ringde lite så satt min kollega o filosiferade lite för sig själv, hon var alltså helt inne i sig själv, så när hon skulle svara sa hon "Välkommen, tycker jag" haha höll på o garva ihjäl mig när hon sa det.. Kunden blev lite ställd, men kollega släta snabbt över det

En annan gång som jag fick samtal så skulle jag be kunde ge luren till någon annan.. O då blev det "kan du le guren till.."

• RedMe

Detta är lite mer prata i sömnen-snack:

Min sambo o jag hade vart ute o rullat runt hela natten och kom hem o somnade med en gång.. Sen vaknade jag utav att han mumlade något om "Dick-nisse". Jag frågade honom vem Dicknisse var, och sambon svarade som om Dicknisse var den mest naturliga personen i välden "Ja, Dicknisse..Det är ju han med ciggarren. Han använder ju ciggarren istället för kuken."
    När jag berättade det för honom på morgon kunde vi inte sluta skratta...haha!!

En annan gång vaknade jag av att han låg och tittade på mig och sa "Gå å knyck en ko." Sen vände han sig om o somnade om.. Han kan vara förjäkla kul på natten

• RedMe

My little star: Ja den får hon på Ekot nog höra in i döden haha...

Svar på tråden Roliga felsägningar 2!