Inlägg från: Birgitta2 |Visa alla inlägg
  • Birgitta2

För oss läkarstudenter/läkare 2

deez skrev 2007-05-21 19:53:53 följande:
    Jag inboxade men visste inte att ni var två. Hoppas det är okej att vi dräller in här, vi blev länkade från en fejkad cancer tråd.
    Det har du ingen aning om min vän. Det är fortfarande förbjudet att spekulera!
  • Birgitta2
    Pappa med son och dotter skrev 2007-05-21 21:10:59 följande:
    Hehe, sitter och läser alla inlägg i denna tråden, är det så här sverige läkarkår kommer att se ut i framtiden?!?! Puh..Tacka fan för ingenjörer!!
    Jag kan inte annat än hålla med. Men även unga läkare mognar (förhoppningsvis).
  • Birgitta2
    Suzie70 skrev 2007-05-22 17:08:06 följande:
    Ja det är den tråden vi kommer ifrån. Finns det flera sådana här på FL? Deez, har skrivit till dig. Suzie
    Det är fortsättnigen på förra cancer-tråden. Tjejen har droppat anonymiteten.
  • Birgitta2
    Suzie70 skrev 2007-05-22 18:59:52 följande:
    Var inte orolig Birgitta, jag kommer inte dit... Kanske du också kan glömma läkartråden nu?
    Men... jag visste inte ens att jag var portat härifrån? Jag är lite här och där och läser (och skriver). Vilka fler trådar får jag inte vara i? Lika bra att ta alla på en gång så jag vet.
  • Birgitta2

Men det finns så mycket ovanligt Morula. Min egen brorsdotter drabbades av Krabbes sjukdom ex.vis. Det är INTE en vanlig sjukdom.... hon fanns inte länge på jorden.

Svar på tråden För oss läkarstudenter/läkare 2