Inlägg från: non compos mentis |Visa alla inlägg
  • non compos mentis

För oss läkarstudenter/läkare 2

Kalinka

Humor på högsta
  • non compos mentis

Just det kalinka, kom just ihåg att du ju hade varit i Vietnam (eller minns jag fel, mitt minne är som ett såll) Tog du några vaccinationer innan avresa?

• non compos mentis

Ah

jag ska nog bara hålla mig längs kusten den sista veckan som jag är kvar själv. Och turistdiarré har man ju vart med om förr. Så då får det bli Hep A och Tyfoid då. 
    Åkte du VT eller HT?
  • non compos mentis

Värme är lugnt för min del, har ju trots allt bott i Australien men regn?

ursäkta om jag är jobbig, men har du några tips på skönt ställe att spendera en vecka på?
  • non compos mentis

Okej, tack så mycket! 

jo jag flyger både till och från hanoi, så jag vill egentligen bara ta mig någonstans och slappa en fyra fem dagar och åka hem igen. Sen läste jag att maj-juni var de absolut värsta regnmånaderna på året, därför undrade jag.
    sov så gott!
  • non compos mentis

Tyras

ska genast kolla upp!
  • non compos mentis

Jag blev 100% Derek. Bra eller dåligt? Följer inte serien... (bara scrubs så klart)

Jag klarade tentan!!! Uruselt resultat för jag är en slarver, men jag pressade mig över linjen och sommaren är pluggfri, ljuvligt!
    Har försökt mig på House of God, men kommer inte riktigt in i den. Blir den bättre sen?
  • non compos mentis

Hedvig

Här slängs inga böcker. Ska genast köpa Kirurgboken och börja plugga så jag är väl förberedd inför terminsstarten i höst. Eller...inte!
    Morula, dig skulle jag behöva konsultera lite ang aborter, du har ju sån koll! Om det går bra alltså Fast jag kanske ska ta det över GB.
  • non compos mentis

novalee

och jag hade 3,0 (vet inte vad det blir men alltså genomgående G)
    kom in på HP och arbetslivserfarenhet.
  • non compos mentis

Grattis Kalinka!

Får jag bara fråga; har man nåt med en viss Matti Anniko (eller nåt) att göra under kursen?
  • non compos mentis

Jo, jag vet...han är även min granne och sitter i styrelsen tillsammans med min man i vår Brf. Man kan säga så här; jag är förvånad över att han är pedagogisk

• non compos mentis

Häkan Borg var jag direkt rädd för när det strulade med valfria perioden första vändan, helt vild! Iövrigt var ju CBB full av rätt udda karaktärer. Kommer du ihåg han som envisades med att kalla penis för pillen samtidigt som han viftade lite med lillfingret. Asgarv.

Vad gäller MA så är det lite roligt, för vi har även en terapeut i styrelsen och han brukar dryga sig om henne " det som inte går att skära bort går inte att bota"
Svar på tråden För oss läkarstudenter/läkare 2