• Snutteplutt

Påskkärring 10 månader

Jag hade tänkt att klä ut min lilla tjej på 10 månader till påskkärring, göra ett fint påskkort till familjen som en påskpresent.
    Vad kan man ha på henne, kläder accessoarer??
    Kan man måla med smink i ansiktet på dom små??

Glad påsk på er alla!
  • Svar på tråden Påskkärring 10 månader
  • Jennyrockar

Jag skulle inte måla en så lite i ansiktet.
    Min Isaac var 1 år å 3 mån vid Haloween å då tyckte jag han va förliten för å målas.

Inte schysst mot nån som inte attar vad det handlar om tycker jag.

~Isaac 9/7-05 å Morgan 9/10 -06~
  • Lilla Linda

Jag tycker du väljer själv om du vill sminka din tjej=) alltså lite rött på kinderna o fräknar=) Gulligt värre låter det iaf=) EN sjal på huvudet o klänning?=)

• Arla

Jag sydde kjol och förkläde till vår son förra året och då var han precis 1 år. Hade lite rouge på kinderna med några kajalprickar. Lägger in en bild i galleriet om 2 minuter ifall du vill se. Har sytt nya kläder till påsk i år.

• Snutteplutt
    Ja inte hade jag väl tänkt sminka henne mer än att ha lite rött på kinderna och några prickar..
    Hmm, ska vi se om vi har nån klänning som kan passa så här till påsk :)
  • Snutteplutt
    Arla:
    Vilken söt liten kille du har.
    Ska leta lite i lådorna.. Skulle vilja ha ett förkläde men utan symaskin kan det bli svårt att fixa.. Kanske kan klippa till nå..
  • Lilla Linda

nej presic det e ju hela världen med liiite smink;) jag har med tänkt göra ett påskkort=) annars kan man lägga till sminket efteråt i photoshop el liknade?=)

• Snutteplutt
    om man inte har photoshop då?? hihi
    Vi ska nog komma på nå..
  • Arla

Snutteplutt: Klipp, limma och använd säkerhetsnålar du, det borde funka. Dubbelhäftande tejp fungerar alltid

Svar på tråden Påskkärring 10 månader