Åsikter om SJ!
Min sambo var snäll och bokade tågbiljett åt mig och dottern så vi skulle få åka ner till släkten tidigare och leka med kusinen. Idioten på SJ felbokade totalt ALLT med resan och lämnade idag min synpunkt som följande i deras maillåda:
"HUR I H-ETE tänker ni?
Min sambo ringer till er och bokar biljett för mig och dottern (1 år) till skövde. Allt han ber är att vi åker framåt pga graviditetsillamående och sitter brevid varandra ( = självklarhet!). Nu har vi fått biljetter där vi INTE sitter brevid varandra utan på varsin gångplats och i TYST AVDELNING!
Kommer ni och passar upp på min dotter hela resan ner och ser till att hon inte stör alla när hon tröttnar? Biljetterna kostar 600 kr!! Och går inte att avboka och jag vet inte hur vi ska ta oss till släkten i skövde från stockholm nu pga er för det finns verkar det som inga fler biljetter
GRATTIS SJ NI HAR GJORT DET IGEN!!
/En pisssur morsa som kan nås på XXX-XXXXXXX om ni kan lösa detta innan 8 fredag morgon för då ska vi stiga på detta tåg och JAG SKITER I OM MIN DOTTER STÖR ANDRA FÖR JAG KAN INTE SKÖTA HENNE ELLER SÄTTA MUNGAVLE PÅ HENNE!"
får se hur de löser det för jag har då inte bett sitta på annat ställe än dottern och med henne i tyst avdelning!!