• idaas

Luleås höstmammor 2007

Jag fick som jag ville vi ska ha en till pille =)

Är väldigt dålig att skriva här men jag läser så ofta jag får tid över. Varit på UL idag så den 4 september är det dags för killen att komma.. Hoppas alla mammor mår bra och att magarna mår ännu bättre =) ha en trevlig påsk alla ! !

• idaas

MK84.. Kul ! vilken tid va ni? =) jo det var så skönt och få se att han lever =) jag gjorde ett UL i vecka 9 oxå.. då var han bara 19mm ..det var litet ska jag säga ojoj! Så nu är det bara att vänta på förlossningen.. o gissa om JAG är nervös.jodå =)

• idaas

MK84: okejs va va där 10:20 =) jag vet det är lite tidigt men eftersom jag vet vad som väntar så känns det lite jobbigt! =/ men det ska nog gå bra det oxå.. =)

zazzy: påsken blir lugn. hemma me familjen ! hoppas du får trevligt =) härligt me bastu å allt !

• idaas

MK84: men bra drömmar är bra! När jag vänta Ludvig tänkte jag inte alls på förlossningen. och sen när det väl satte igång var det ganska enkelt. kan ju meddela att det finns lätte förlossningar oxå. Från första värken till det att han var ute så tog det 3 timmar. och då hade inte jag ont alls =) så vad jag oroar mig för är att jag inte ens ska känna nå *haha* tänk själv jag förberedde mig på det värsta men kännde knappt nå?!?!

• idaas

bebisen2007: var på maxi o spana efter dig. men jag tror du hade slutat =/ var så fint och städat vid karrat!

• idaas

bebisen2007: va skönt att du inte behövde jobba så länge ! hojja inge kul me huvvevärk... men du kan ju iaf äta nå mot det =) men du det är ju snart UL för dig! jag lovar att du kommer ha en livlig knodd där inne =) min kille är bäst på att sparka mig på kissblåsan *haha* det är bara springa på toa då han sätter igång annars händer det grejer i byxan *haha* men du... ses snart helt klart!

• idaas

hej alla! har varit i fjällen fyra dar och se va mycke som händer här =) Hade varit kul och föja med och äta men Min Sambo jobbar oftast eftermiddag/kväll/natt så jag är hemma själv med barnen =/ men kanske man kan hänga med nån annan gång?!?! nå men ... hoppas alla mår och har det bra!!

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007