Luleås höstmammor 2007
*puffar*
*puffar*
Thaithai kl 18.00 Måndag den 23 april
Vi kommer:
MK84
Rymdmamma
Benjamin040722
Mollan Malin
SvXrt (så vida vi inte är på förlossningen )
Babybop
Jessie
Skriv in er alla som har möjlighet
Mollan Malin
å den tiden var ju klockren! Det kan inte gå annat än bra
MK84
Hi hi, här är det oxå en flicksambo jag har. Inte med att mecka med saker utan att han är mer förväntansfull inför det här med bäbisen. När folk kommer förbi ska han visa alla bäbisens saker och berättar om hur den lever omkring där inne och ropar till magen att nu får den komma ut. Jag tror helt ärligt att de här dagarna fram tills Kråkan kommer ut känns jobbigare för honom än för mig
MK84
det där med hungrig känner jag igen. har börjat måsta gå upp mitt i nätterna för att äta. Ajö ajö sovmornar liksom.
Fast just nu längar jag allt lite efter kråkan, trevligare att mata den när den är utan för magen. Mysigare med sällskap om inte annat
Zazzy
typiskt, men du ska se att nästa ggn blir det din tur!
Fiaflickan
Näe, de har ju så skumma telefontider med. Hon jag går har hos har 8-9...
Fiaflickan
det där var ju en omöjligt ännu mer löjlig tid. En halvtimme och mitt på förmiddagen oxå. Iofs kanske de flesta har nånslags rast där och kan komma ifrån och ringa??
Fiaflickan
Det är sant. Nå såg att du ska göra glucosbelasting. Har du högt socke?
Babybop
aha, jag trodde du ville veta hur det var med bäbis på. Nå jag har skakat i det och det är godkänt. Det är ett hyllplan och sen skötdelen förståss. vi köpte till lite plastgrunkor att hänga på sida, det går ha vatten i dom!
VI har en liten bokhylla stå brevid att ha handdukar och annat fiffigt på och en hylla ovanför att ha grejer som bäbis inte ska nå. (div salvor och sånt) har bild i galleriet om du vill se hur det blev. Ska ge ett bättre när Kråkan har flyttat ut och ligger där och flaxar.
Fiaflickan
glömde skriva och säga skönt att du slipper må illa mer
babybop
jajemen. Roligt det lät med bäbis på bordet. Ungefär som ingen ko på isen.
BabyBop
nu får vi hitta på vad det betyder oxå.