Luleås höstmammor 2007
Tjeena brudar!
Oj, en lååååååååååång väntan på dator kan driva även den bästa till vansinne
Men nu ska den funka!
Mollan din rackare!!! Fan va kul! Det är ju fantastiskt!
Jag har alltid sagt åt maken att jag ville ha sladdis twins efter dom två flugsvamparna vi har men nu var jag livrädd att det skulle va två!
Ska kolla på dina bilder när jag plitat färdigt här.
Jag har missat en liiiiiiiiiten detalj i middagsplaneringen och ni dör om jag säger vad jag glömt när vi planerat..... Min man fyller år på måndag..............30 år!!! Heeelt sjukt att man glömmer! Vilken kärleksfull fruga han har va
Jag VILL så gärna va me ju! Jag förstår om ni inte vill byta dag eller nåt nu såklart, men OM ni nu gör det - då hänger jag på
Annars får jag komma nästa gång helt enkelt........
Jag tipsar nog om skötbord så nära vatten som möjligt. Man ledsnar på tvättlappar kan jag säga, och det är nog lite bättre för lillrumpan å få vanligt vatten ibland å inte bara såna parfymerade grejjer. Jag hängde dom över kanten på tvättstället och det funkade bäst.
Jo jag "bygger bo" och tapetserar å grejjar. Jag tycker det känns som att jag har en kille i maggen men på UL såg hon ingen "grej" så jag vet inte. Det ger sig gissar jag
Men med dom andra två hade vi alla rätt så... Nog tror jag man kan känna på sig. Vi har bokat en begagnad Nordic-vagn från en kollega för 1500 spänn. Känns OK.
Oj vad många svar jag klämde in
Återkommer