Inlägg från: Iväntanstider |Visa alla inlägg
  • Iväntanstider

Luleås höstmammor 2007

Åhåå vill oxå va med här:P
    Har BF 19/11

• Iväntanstider

Hallå alles!
    Kul m en tråd för lulemammor:P Har blivit kvar här uppe efter mina studier och fick ett känslomässigt sammanbrott för ett tag sen då jag kom på att jag känner ju inte så många här och ska jag bara gå hemma m min lilla bebis och bli en eremitmamma. Men då lugnade min sambo mig och så att det klart du lär känna andra mammor som du kan gå o fika med;P

Har några frågor ang FP och HP. Hur räknar FK ut FP här uppe? Vet att det skiljer i olika län... Och ni som ska ansöka/har ansökt om HP när har ni gjort det?? Jag jobbar som ssk och räknas därför ha ett tungt arbete och vet att de på min arbplats tar FP 2 månader innan BF.

Ha en bra dag
    Kramar

• Iväntanstider

Jaha man måste skriva så långt i förväg? Tänkte ju iaf jobba t om september, men det är ju som sagt svårt att veta nu hur länge man orkar. Ja jag tror inte det är några problem att få HP för mig... men jag ska bre på ordentligt:P Du vet inte hur de räknar FP då? Tar de snitt på sista 6 mån inkomst el?

• Iväntanstider

Fiaflikkan: var har du gjort UL m 3D?

• Iväntanstider

Ooh idag fick jag tid för UL, ska göra det den 14e juni. Frågade då om 3D och de maskinerna var installerade sa de, wehooo. Har ngn gjort 3D där ännu?

• Iväntanstider

Sola nu? Brrr för kallt ännu tycker jag:P Väntar till efter lunch då jag får sol på min balkong, och då blire varmt! Har varit hos BM idag och känt på min lille mage. Eftersom jag inte gjort ul ännu så klämde hon o kände lite eftersom jag inte tror att det är ngt där i, hihi va tossig man är... men hon kände den minsann och så fick jag känna på klumpen i magen:P

• Iväntanstider

Är det ngn som varit på den nya affären hafva?

• Iväntanstider

Var ligger den någonstans? Tänkte dra in på stan idag, var flera veckor sen jag var in så nu har ja en massa att handla:)

• Iväntanstider