Inlägg från: frökenE |Visa alla inlägg
  • frökenE

Luleås höstmammor 2007

Hej

Vad roligt att se att det är fler i stan som ska ha i höst och som man kanske kommer träffa på på BB :)

Svxrt BF 23/4
    Rymdmamma BF 19/5
    Ojbebis BF 30/5
    Benjamin040722 BF 19/6
    Mymlan74 BF 15/7
    Babybop BF 5/8
    Jessie76 BF 10/8
    Betzo BF 20/8
    Idaas BF 4/9
    Zazzy BF 10/9
    MK84 BF 10/9
    FrökenE 11/9
    Mollan Malin BF 13/9
    bebisen2007 BF 24/9
    QuteCat BF 28/9
    Gustafsmamma2005 BF 28/9
    Fiaflikkan BF 11/10
    Engla-Li och hennes mamma BF 5/11
    Aquagreen BF 9/11

• frökenE

Hej på er. Vet nån av er när man börjar gå på mammagrupper? En jag kände som ska ha veckan innan mig har varit på första redan och jag har inte fått nån info av min barnmorska. Jag ska inte tillbaka förrän om ca. 3 veckor... Är i v.23 nu...

• frökenE

Hej Allihopa. Jag har en liten fråga. Har alla här fått börja på föräldragrupper? Jag har inte fått nån kallelse eller förfrågan, och när jag frågade sa min barnmorska att det inte blir nån mer grupp föränn efter sommaren. Jag ska ha i början av september, så man undrar ju om man hinner gå överhuvudtaget... Det skulle ju förståss vara kul att träffa andra blivande föräldrar, hur är det annars...lär man sig mycket??

//FrökenE v.29

• frökenE

MK84 : Vart går du nånstans? Jag gick tidigare på Stadsviken, men har blivit flyttad till Gammelstan, då vi nyligen flyttat till hus här. Lycka till hos bm imorron, jag var där idag och fick lite skäll över mitt järnvärde...

• frökenE

Babybop: Då blir väl nästa grupp efter sommaren... jaja, det är väl bara vänta på kallelsen då :)

• frökenE

Babyop: Idag när jag kom hem från jobbet hade jag fått kallelse till föräldragruppen. Den 8/8 ska vi börja gå. Så jag kommer vara i v.36,37&38 när jag går. Hoppas jag bara hinner gå alla gångerna... Jag går hos Ritva Skott...vem går du hos??

• frökenE

Babybop: Det blir Berit som ska ha vår föräldrautbildning. Är hon bra?? De kör visst varannan gång hörde jag...

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007