Luleås höstmammor 2007
Fialinna- Ett av kraven från FK är att man ska anmäla sig på arbetsförmedlingen så något annat vågar ja nog inte. Men kommer ju bara gå dit för saken skull, säga hej ja är "arbetslös" men jobbar fram till bebisen kommer å sen ska ja vara mammaledig så ni behöver inte lägga nån energi på mig. Är inte min stil att vara arbetslös, haha.. Har aldrig vart de hittils, tycker de där me akassa verkar så tjorvigt så ja håller mig helst från sånt.. Satt och läste igenom FKs papper om föräldrapenning, gu va allt verkar tjorvigt åsså skulle ja ringa dom idag men då hade dom såklart stängt.. blä! Nåja, får ringa imorgon =))
Nu är man KOMBI-ägare! Känns som att man är värsta familjen jue.. Hehe, blir nog att åka till Ikea och shoppa lite bebis saker snart också, ja har ju inte vart där än. Tihi.. Har ju en bil att lasta i nu, mohahaha..=)))))))))
Happy me, säger ju de, ja har sånt flyt heeeela tiden. Hoppas de aldrig tar slut! =)
www.blocket.se/vi/12133490.htm
En sån där bil är de, fast inte den på bilden utan en annan, men är samma typ och årsmodell å färg å så.. WIHIII...
Grattis till pojken Ojbebis, gu va de trillar in bebisar nu. Kul, kul.. Och till hösten blir de många fler! =) Gu va ja längtar efter lillen =))