Inlägg från: bebisen2007 |Visa alla inlägg
  • bebisen2007

Luleås höstmammor 2007

babybop : nej min BM sa inget om vad som är "normalt". mitt blodvärde låg på 99 då vi kollade. och det tyckte hon inte var bra alls. men men, får se den 2 maj vad det visar då :)

ojbebis : vi skulle ju inte ta reda på könet, eller jag hade bestämt att jag inte ville vet. men något inom mig ville ändå! :) så det verkar vara en liten kille :) hon visade något som hon sa hade kunnat vara en snopp, och enligt oss såg det ut som det också :D men hon sa att hon hade haft fel förut :) men jag kommer då köpa lite pojkkläder jag, skulle det kika ut en tös så har jag flera flera kartonger med flickkläder från min dotter :) men i nuläget är vi inställda på pojk!

fiaflikkan : 100 kr för 3 st kort blev det för oss också. och tyvärr mycket dåliga kort om man frågar mig :( men men, fick ju iaf se bra bilder på den live ;)

alla ni andra : tack för alla lycka till! så lättad att det faktiskt fanns en liten bebis i magen som levde om och drack en massa :) den såg såå rolig ut när den drack! :) tänk att få se den hela tiden. hade varit rätt intressant att se vad den roar sig med hela dagarna :)

mitt nya BF blev 30 sept!

jag äääär faktiskt gravid på riktigt!  Skrattande
    mamma till ღ♥moa 040611♥ღ väntar nr2 ღ♥070930♥ღ
  • bebisen2007
    Mollan : ja det tror jag helt klart också på! :) jag blev lite extra nervös igår då sambons mamma sa att det fanns ett par tvåäggstvillingar i deras släkt! ;) men vad vi kunde se så var det då "bara" en som bodde i min mage! :)
  • bebisen2007
    mollan : jag håller med dig ang h&m's mammajeans! mina trycker också en massa, redan! och jag får dessutom massor massor med röda prickar över hela benen lixom som kliar och svider. jag har tvättat dom flera gånger. men där sömmen på insidan av benen går + några cm åt varje håll får jag så där! men jag är för tjurig för att sluta använda dom, dom är ju inte billiga direkt! så jag får hoppas dom blir bättre ju mer jag tvättar dom. har aldrig någonsin förut reagerat på jeans!
  • bebisen2007
    svxrt : det gick bara fiiint! :) allt såg ut att vara som det skulle :) och den sprattlade runt och drack lite vatten osv :) så gullig :) blev flyttad till 30 sept!

hade en liten disskution med min dotter idag, hon började prata om lillebröder, någon bella som hade lillebror osv. och sen sa hon att om hon får en lillebror ska han heta petto ?! har ingen som helst aning om var hon fått det ifrån, men så skulle han heta iaf. och han skulle inte få låna hennes leksaker, för då äter han bara på dom. och skulle han vara ledsen eller skrika massor skulle hon ge honom tutten, men absolut inte hennes tutte! haha, ojojoj, jag undrar hur detta kommer sluta med en bebis hemma hos oss! :D
  • bebisen2007
    svxrt : ja egentligen, fan vad hemskt ju! det är ju sant!
    nej, blev inte flyttad så långt. jag hade tippat på ca 1 oktober. så jag hade ju ganska rätt :) ang bilder så kommer det snaart :) måste bara få in dom på datorn, dom var dock inte så bra så! :/
  • bebisen2007

svxrt : jo precis, något att tänka på :)
    nej, alltså jag vet inte riktigt varför dom inte blev så bra. men det var lite irriterande för då hon skrivit ut bilderna och jag börja torka av magen kom hon på att hon glömt att mäta lårbenet, så då när hon gjorde det blev det jätte bra bilder på den. men inget hon skrev ut eller så! :( men men, man kan ju inte få allt har jag fått lära mig. haha

• bebisen2007

wohooo, vad gör alla? vad tråden stannat av!! :(

ny magbild nu i v 18 iaf :)

• bebisen2007

shiiiit vad stor den blev? hmm. haha. SORRY!

• bebisen2007

utförsäljning? whaat? vad har jag missat?

• bebisen2007
    ojbebis : haha, jaa, den är ganska stor! men jag hoppas den stannar av lite snart. ska det fortsätta så här så kommer jag vara enoooorm innan bebisen kommer ju! :)

aquagreen : ahaa, tänkte så dom inte skulle lägga ner eller något, fast då heter det ju iofs kanske något annat! :D
Svar på tråden Luleås höstmammor 2007