Luleås höstmammor 2007
babybop : nej min BM sa inget om vad som är "normalt". mitt blodvärde låg på 99 då vi kollade. och det tyckte hon inte var bra alls. men men, får se den 2 maj vad det visar då :)ojbebis : vi skulle ju inte ta reda på könet, eller jag hade bestämt att jag inte ville vet. men något inom mig ville ändå! :) så det verkar vara en liten kille :) hon visade något som hon sa hade kunnat vara en snopp, och enligt oss såg det ut som det också :D men hon sa att hon hade haft fel förut :) men jag kommer då köpa lite pojkkläder jag, skulle det kika ut en tös så har jag flera flera kartonger med flickkläder från min dotter :) men i nuläget är vi inställda på pojk!
fiaflikkan : 100 kr för 3 st kort blev det för oss också. och tyvärr mycket dåliga kort om man frågar mig :( men men, fick ju iaf se bra bilder på den live ;)
alla ni andra : tack för alla lycka till! så lättad att det faktiskt fanns en liten bebis i magen som levde om och drack en massa :) den såg såå rolig ut när den drack! :) tänk att få se den hela tiden. hade varit rätt intressant att se vad den roar sig med hela dagarna :)
mitt nya BF blev 30 sept!
jag äääär faktiskt gravid på riktigt!