Inlägg från: fiaflikkan |Visa alla inlägg
  • fiaflikkan

Luleås höstmammor 2007

Förresten är det nån som har varit på havfa idag?
    Eller är det nån som vet var man ska gå när man vill ha mamma byxor? förutom hm lindex kappahl osv

• fiaflikkan
    MK84 Japp jag ska börja läsa till hösten (vad har jag gett mig in på?! Förvånad) Jag ska läsa till arbetsterapeut och vet inte riktigt än hur jag ska göra.. men det vore bäst för våran ekonomi om jag tog studiebidraget eftersom jag inte har mer än grundbeloppet genom Fp. Men jag har tidigare läst en annan utbildning och har tagit ut bidrag nu i 3 år och arbetsterapeut är på 3 år så jag kommer inte chansa med bidraget utan kommer bara ta ut det när jag är säker på att skolan ger resultat..
    Om du bara använder dig av FPn så kan jag inte se varför du inte skulle kunna plugga på distans.. man kan ju plugga utan ersättning och då måste ju ersättningen komma någonstans ifrån, antingen jobb eller annat, som Fp. Men jag har inte kollat upp det, det låter ju jätteskumt om man inte skulle få läsa och ta ut fp samtidigt.. dåremot kan man nog inte ta ut Fp och bidrag samtidigt.

Jo jag såg det där med havfa igår på vårdcentralen, att de öppnade idag alltså men har man inga pengar att spendera är det lika bra att stanna hemma! hihi NEJ jag är INTE av normallängd eller bredd hahah snarare tvårt om! kort och tjock! haha
    Det enda jag har köpt hitintills är ett par hängselbyxor från lindex, och de kommer nog funka ett bra tag, tror jag då!

Härligt zazzy, jag tror att jag gör något liknande
  • fiaflikkan

Ja iofs låter det ju ganska vettigt men ändå knäppt... speciellt om man läser på distans...

• fiaflikkan

hoho var går ni nu alla som går på vattengympa? jag har gymkort på nautilus men dom slutar ju med vattengympan där nu för sesongen den 6 maj..

• fiaflikkan

Mysbyxor är min vardag ;)

• fiaflikkan

MK84 hihi vilka sötnosar!

• fiaflikkan

Ne nu är det fjällen som gäller, igen! ses på måndag bruttor!

• fiaflikkan

hej hej på er alla!

Grattis Mollan till tvillingarna! Hoppas att allt går bra! Ska in och kika på dem strax!

Hur var det nu damer med vattengympan? är det ingen som går?

Hur har helgen varit för alla? (förutom väldigt soligt) Glad

• fiaflikkan
    Svrxt jo det var det jag menade, men är det bara du som vattengympar? ingen som går på cityrehab?
  • fiaflikkan
    zazzy jag tänkte på en sak angående ditt vagnskval ;) jag har hört att vagnar med vändbart handtag ofta blir instabilare fortare än en vagn med "vanligt" handtag. De som jag har hört det från tycker inte att det gör så mycket om funktionen inte finns så länge man kan väda på ligg eller sittdelen istället.. en tanke bara..
Svar på tråden Luleås höstmammor 2007