Luleås höstmammor 2007
jepp syrra har 3 st barn men det där med urinrör
e ju svårt att se det handlar om millimeter, men men
vi får se vad det blir tihi,
jepp syrra har 3 st barn men det där med urinrör
e ju svårt att se det handlar om millimeter, men men
vi får se vad det blir tihi,
Mollan Malin GRATTIS åååå såå kuul,, jag fick tårar i ögona då jag läste det,,, såå rooligt.
nä om man kanske skulle ta sig in till stan en sväng..
vad ska ni andra göra i helgen?
www.i-am-pregnant.com/pregnancy/calendar/week/10
kolla in den här sidan man får se hur ett sprattel filmas i magen ganska så fränt
det var en i tv 4 soffan som satt å skrapa triss åt sin far som var 94år gammal å fick 50.000kr i MÅNADEN I 20ÅR gud så snuskigt mycket pengar man skulle ju inte fatta det om man vann det sådär..
SvXrt:ja hon såg då betydligt mer på ul än vad jag gjorde, såna där knepiga saker som pulsådern å sånt hihi hon e nog van.
Mollan Malin: nåå! sååå söta dom var dina små bebisar..=)
*puffar*
go morgon.
oj vad trött jag känner mig så här alldeles nyvaken, drömde djupt när det råplinga på dörren det var glasmästaren som skulle mäta en fönster ruta som spruckit oj, två suuper söta killar stiger in genom dörren, å där står man i morgonrock nyvaken håret åt alla håll å en mage som heter duga haha det var ju int ens lönt att flörta. hormonerna tror jag spelar en en spratt
nu och så är det vårkänslor på det då *hehe*
ja, hm ska till bm i morron ska bli spännande o se vad man
ökat i vikt osv, å lyssna på pyrehjärtat såklart.
nä nu blir det en kopp kaffe..
Thaithai kl 18.00 Måndag den 23 april
Vi kommer:
MK84
Rymdmamma
Benjamin040722
Mollan Malin
SvXrt (så vida vi inte är på förlossningen )
Babybop
Jessie
zazzy (om ja har råd)
hej,
var in på babyproffsen å frågade lite på
beställningstiden på emmaljunga hon sa ca:7-8 veckor
hmm å emmaljunga leverantörerna har stängt juli månad
så jag får min vagn i början av augusti, har dock inte beställt
den ännu kollade lite på emmaljunga smart duo kombi den var ju ca:1000kr billigare än classic duon, inte så mycket lull lull men den har alla funtioner som jag vill att det ska vara, så den kosta ca:5500kr om jag inte minns helt fel då får man hjulen, skötväskan, och åkpåse i det priset. hm ska nog beställa den nästa vecka..