• MK84

Luleås höstmammor 2007

Aguagreen- Ja nått sånt tänkte ja också, men hur vet man om man har de, är de om man får förvärkar eller hur yttrar de sig?

• MK84

Aguagreen- Ja nått sånt tänkte ja också, men hur vet man om man har de, är de om man får förvärkar eller hur yttrar de sig?

• MK84

Hejsan hoppsan damer!

v.20 och allt känns fortfarande som vanligt. Trodde de skulle va lite mer spciellt å va me barn, lite kramper, spyor, sparkar, men NADA, haha.. Okej, ja ska inte klaga, eller jo lite, men ändå, borde väl tacka å ta emot. Min ailien vill helt enkelt inte leka me mamma än, får tvångsleka me han då han är ute istället, hoho..

Imorgon ska ja till BM igen, hoppas få höra att han finns där igen. För nu börjar man ju undra om de verkligen är en bebis eller om de bara är, ja inte vet ja, skulle kanske inte vart me den där gröna gubben den där kvällen som kom ner från den där konstiga makapären från luften. ojoj..Undrar va Jan säger om de kommer ut en grön bebis, hohohohh....:P

Nu ska ja till skolan å C-uppsatsa mig i vanlig ordning. Å till helgen blir det Maxi igen i vanlig ordning. Hoho.. Konstigt va?

Slinker väl in här under dan då ja får tråkigt i skolan. Hoppas ni får en bra dag!

/Malin och ailien..

• MK84

Jo, moderkakan ligger i framvägg och lillhjärtat har ja redan hört 2 ggr. I v.12 och v.16 (Du vet ja å min snälla barnmorska). Men imorgon ska vi dit igen. Så blir nice att få höra den igen och förhoppningsvis bli lite mer gravid igen. hoho..

• MK84

SvXrt - exakt så är de. Vet ju att nått bor i mig, Max, Ailien, Melina, ja vem de nu kan vara. Men brist på "hej mamma, här är jag" får en att bli lite skeptisk, förträngande och ja.. "ogravid"!

• MK84

Hej hopp! Ny magbild under "Starka bilder" har ja nu, samt en bild på min fiiiina bebiströja och mina mammabyxor som ja fyndade för 36 kr på tradera under "Standard".

• MK84

Har vart och lyssnat på ailen, Max, Melina, Homer, Bebisen å allt va den nu heter. 140 slag/minut. Hade en Barnmorskestudent som övade på mig och hon va trevlig. Han småbusa å sparkade till mikrofonen några gånger så dom trodde inte de skulle dröja innan ja började känna han också.

Väntar mig alltid massa skäll om vikten å predikningar men dom frågade inte ens hur de gick me vikten. Inte ens en miniantydan åt nå håll. Sen säger alla att vänta bara, snart kommer du också få dricka den där glukosgeggan men inte ens de har dom nämnt någonsin. Om inte alla här surrat om de hade ja inte ens vetat att de existerat. Hade lågt blodtryck vilket dom tyckte va bra, de är också konstigt, annars brukar dom klaga på att ja ligger på snudd på för högt. Märkligt.

Va ju hos tandläkaren i måndags också, förväntade mig lika mycket predikningar om hur farligt läsk är som ja fick sist. Men int nå sa hon, hon va jättetrevlig, sa att mina tänder var hur fina som helst och att de enda ja hade var lite av graviditetssymptomet att tandköttet blöder lite lättare, men att de inte var mycket alls. Ja blir som chockad. Alla är så snälla med mig.

/Malin som förundras över folks "snällhet"

• MK84

Uppdaterar lite, fler som vill på måndagsdejt?

Thaithai kl 18.00 Måndag den 23 april

Vi kommer:

MK84
    Rymdmamma
    Benjamin040722
    Mollan Malin
    SvXrt (så vida vi inte är på förlossningen )
    Babybop
    Jessie
    zazzy (om ja har råd)
    Betzo

• MK84

Fan va taskiga ni är som pratar skit om min vagn.. Jag som beställt en sån.. Tycker dom är skitfina jue..

Mohaha, alltså.. Där fick du till det SvXrt, dagens roligaste =)
    Ser ju ut som, ja jag vet inte vad.. Alltså ja lovar, ser ja en sån på stan nån gång ska ja skratta högt, haha..

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007