Inlägg från: fiaflikkan |Visa alla inlägg
  • fiaflikkan

Luleås höstmammor 2007

Okej Jessie, då kommer vi nog att ses ska på mitt första besök nästa vecka men då är det ju skölva sjukgymnastikundersökningen jag ska göra eller vad man då ska kalla det en gång kostar 80kr och när man har betalat totalt 900 går man gratis. Ska bli sååå skönt att komma igång, har tappat kondisen helt och jag verkligen känner hur musklerna bara rinner av kroppen!

Mk84 det kanske är en bra sak att vänta med att ändra tills många har gjort sitt UL..

På tal om Ul, hur funkar det här i Luleå, kostar det verkligen 100kr/kort? och har man möjlighet att ta med ett VHS band och få det hela inspelat?

• fiaflikkan

Stod på kappahl idag med min jättegröna jacka och skulle försöka hitta nya kunder men icket, Jo kanske en. Men hursomhelst kastade samtidigt några blickar på deras mammakläder eller ska jag säga mammabyxor, de hade bara ETT ställ!! och det var bara byxor.. tyckte dessutom att muddarna såg väldigt låga ut.. Däremot hittade jag ett jättefint linne som jag är övertygad om att jag kommer kunna ha när jag får stor mage.. funderar på att åka tillbaka och köpa det... med matchande ballerinaskor!

• fiaflikkan

Mormödrar och farmödrar har väldigt stora behåar. De är så stora att jag får in hela rumpan och två knän i den ena gropen. I den andra får min bror plats. /Katja 7 år

hihi skrattar så att tårarna sprutar www.familjeliv.se/Forum-5-97/m17515747.html

• fiaflikkan

Hej hej tjejjer!

Åhå livsfarligt med utförsälning!

Sambon min blev farbror igår  en liten flicka blev det! Åh jag blir såå bebissjuk nu! Dessutom bor de i Stockholm så man kan ju inte ens få snusa av sig på lillan!
    Johan fick ett mms igår, på pappa Andreas och lilla dottern, de var så lika att jag var tvungen fnissa lite!
    Madelene (mamman) fick knysta sig genom hela natten, från 22 till 05 innan de tog fram sugklockan och bebis kom ut. Har inte riktigt pratat med dem ännu. Bara "genom" Johans föräldrar. Trötta var de, det är det enda jag har hört! Måste få veta mera!

Ni får se till att ha så skojj på middan! Ät för oss fattiglappar som inte ens kan planera i förväg och sparar lite pengar till sista veckan innan lön! (menar väl mest mig då! Flört) Jaja man kan inte göra allt rätt alla gånger

Ingen som har något roligt att berätta?

• fiaflikkan

Hello bruttor!
    Hoppas att ni hade det trevligt igår!
    Själv nåddes jag av en mycket otrevlig nyhet men men. Det är inget man kan göra åt.

Så Mk84 har man problem med CVt kan man skicka det till dig och få det granskat ;)

SvXrt, ja vi får väl se om vi hinner gå på vattengympan nått innan bebis anländer. I veckan (torsdag) ska jag ju nämligen på undersökningen man måste göra först.. så börjar nog först nästa vecka :)

• fiaflikkan

Svxrt Nej inget sånt utan det var de på City rehab som sa att jag måste gör en rutinkoll först eller nått..

Mk84 ingenting som har hänt med mig men min faster har brivit grovt misshandlad... Får bara inte ut det ur mitt system.. pågående utredning så jag har säkert redan sagt för mycket....    Kanske jag skickar till dig då.. verkar ju vara nått som är fel då man aldrig får ett jobb :(

• fiaflikkan

GRATTIS svXrt Äntligen! å en liten Vera!

jaja man kan ju inte göra så mycket annat än bara mysa med magen och längta!

Jag och sambon var i alla fall och skulle beställa en vagn idag.. ALLA ÄR SLUT!
    jisses vilken chock man fick och inte har jag såpass is i magen att jag väntar på 08erna heller. (Nu snackar jag Emmaljunga City cross  för er som undrar) Men som tur var så fanns precis den vagn vi ville ha inne på barnenshus i Melongreen och med en city korg till i färgen strike! sikken tur man kan ha, så till veckan ska vi hämta den (är ju bara dumt att den ska stå på barnenshus när den kan stå här hemma hos oss). Skulle det dock hända att vi ska ha tvillingar (vi vet ju inte det än har ju inte varit på UL än) eller om jag av nån andledning skulle få ett missfall (peppar peppar) så får vi lämna tillbaka vagnen om vi sparar kvittot!
    Så himmla nöjd jag är att vi har en vagn!!!

Hur ser det ut för er? Zazzy du hade också beställt en Emmaljunga va?

• fiaflikkan

Okej, ja vi blev ju erbjudna att ta en 08a men vi ville inte ha någon utav färgerna så 07an får duga till oss :)

• fiaflikkan

hejsan girls!
    Här har ni en skoltrött jäkel som inte får tummen ur!!!!
    Skönt att höra att det är fler som har ont i ryggslutet när de ligger på rygg. Det har jag me, eller ont, det känns som om det låser sig och när man då rör på sig lite till så känns det som om nån kör in en kniv i knotan! har samma sak i höger ben, precis under skinkan. Är ju inte ens speciellt långt gången men känner ändå sånna saker som gör att man blir himmla otymplig ute på skoter! För man undviker ju gärna att det gör ont...
    Tror faktiskt att min grejs är självförvållad.. halkade nämligen ordentligt två gånger innom en timma första helgen vi var uppe i husvagnen.. först försvann benen bara undermig de for åt vänster jag åt höger, sen så blev det en riktigt klassiker med landningbanan på svanskotan..

(måste få skryta lite med att enligt min våg så har jag gått ned ett kilo fortfarande 84kg tung men det var ju en annan historia )

• fiaflikkan

hoho!

Tack tjejjer för tipsen, ni hade såklart heeelt rätt, var nämligen på "undersökning" på cityrehab idag, man måste tydligen göra en sån först om man ska börja plaska i vattnet med de andra valrossarna fick i alla fall höra av min sjukgymnast att det var fogarna som spökade för min del. (åh har just nu väldiga problem med att inte sätta benen ikors eller sätta mig på min högra fot)

Varför man inte ska ha benen i kors är för att man ska hålla höfterne i så rak position som möjlig, så det inte blir snebelastning och fogarna får jobba, om jag nu förstod henne rätt där borta.... man ska inte heller stå snett, utan rak höft är det som gäller.

Finns ingen fler som vill komma och plaska i vattnet på cityrehab? känns lite läskigt att gå dit helt själv.... buhu.

jaja här ska tränas teckenspråk, har läxförhör imorgon!

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007