• zazzy

Luleås höstmammor 2007

svXrt- jo jag håller med om att allt som har med vagnar å göra är helt knas, om man inte är expert så känner man sig helt lost.

Betzo- välkommen till luleå härligt å komma så här till våren.
    japp man får gratis AD droppar på mvc

nä nu blire frulle sen full rulle till bm *he he*

• zazzy

tjo i stugan
    bm i dag lyssnat pyrehjärta allt var bara fint men jag har minsann en livlig sak i magen vill absolut inte ligga stilla för att räkna hjärtslag inte hehe bm skrattade å sa en liten busis...
    följer kurvan på prick så det känns ju skönt ska dock
    börja med järn tabletter men det hadde jag nästan räknat med.

svXrt-så himla svårt men valtet o kvalet står mellan en emmaljunga smart duo kombi eller en classic duo kombi.. ska ha bestämmt mig till den 25:e för då skall den beställas har jag bestämmt he he hårda bud minsann, måste ju sätta upp ett datum annars kommer jag aldrig att bestämma mig inte med min beslutsångest.

• zazzy

så här står det på hemsidan om vagnarna.

Classic Duo Combi: har allt som behövs från födseln upp till 3-årsåldern: liggdel med vaggfunktion, madrass, huvudskydd, en sufflett som enkelt kan skiftas mellan ligg- och sittdel, integrerad stretch-komfort 5-punktsbälte, lång vändbar sittdel (90 cm), en fotsack till liggdelen och en fotsack till sittdelen, vändbar fotstödsklädsel, regnskydd samt integrerat sol- och insektsnät..

Smart duo combi: är en stabil och robust Duo Combi med generösa sitt- och liggmått. Jämfört med våra fullutrustade Classic Duo Combi och Edge Duo Combi har vi skalat bort en del funktioner och valt enklare material och fått fram en mycket bra Emmaljunga-vagn till ett mycket bra pris.
    en vagn som har allt som behövs från födseln upp till 3-årsåldern: liggdel, vändbar sittdel, ställbart styre för komfortabel körning, en sufflett som enkelt kan skiftas mellan ligg- och sittdel dock utan sufflettskjol, madrass, integrerad 5-punktsbälte, en fotsack som passar till både ligg- och sittdelen, vändbar fotstödsklädsel, regnskydd. En färgmatchande Basic Skötväska och Åkpåse ingår.

• zazzy

men huja finns det folk som köper såna där vagnar??
    det är som om man tappar hakan fan vad osmidigt i bussar
    o snö o sån miljö och det var ju bland de fulaste vagn jag sett.

• zazzy

fiaflikkan. angåede emmaljungas vagnar så väljer man ju själv vad man vill ha för funktion på styret, man väljer hjul, chassi och så vidare man kombinerar sin egen vagn efter önskemål helt enkelt.

ska dock inte välja funktionen handbroms för det racklar då bara.

• zazzy

ja nu e de mycket snack om vagnar *hehe*
    jag kan INGET om vagnar så jag får höra mig för vad andra tycker om olika vagnar och så.
    båda mina systrar har 3 barn vardera så dom rekomenderar emmaljunga, så jag spanade in dom i butiken å blev som fast för dom *hehe* men,men man får ju hoppas man slipper att det ska rackla *peppar peppar*

nä om man skulle ta o äta något, å på lördag blir det grillat gu så gött.

• zazzy

morsning korsning!
    min bm kollade inte mina värden heller
    men jag fick ändå börja med järn.

• zazzy

jag var i lyckans rus då jag å min syrra knalla ut från ul glömmde helt bort att man måste betala bilderna haha kom jag ju på senare samma kväll tihi=)

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007