Inlägg från: Aquagreen |Visa alla inlägg
  • Aquagreen

Luleås höstmammor 2007

SkrattandeOJBEBIS - Tackar

ZAZZY - Ha ha mmm mumms, har faktiskt smakat mig less på den, det är en av Neos favoriter

Jag är HUNGRIG, sorry att jag tjatar men känner sånt sug efter mat, gör ju inte saken böttre att man bor typ i samma hus som resturang Eden o just nu när vi kom hem kännde jag lukten av en grillad köttbit o något mer...
  • Aquagreen

Jessie 76 - Jag har en Nordic 06 som är helt super, ska faktiskt sälja den till o med Skriv i inboxen om du är nyfiken så vi inte får oss en känga va moderator

• Aquagreen

Ni som har foglossningar, när i graviditeten fick ni de? Jag är ju gravid med nr 2 Neo föddes 30 maj så inte såå himla lönge sen mig kropp gick igenom n graviditet o jag tro att mina fogar kommer krångla denna gång när jag reser mig upp o går så smäller de bara i ryggslutet ovanför rumpan lixom om jag ligger på golvet får jag såna J**** smärtor i ryggslutet ovanför rumpan lixom blixtrande, är detta början till foglossning???

JESSIE - Jag mår/har mptt svin illa men hittat ett knep (tror jag) äta en jäkla massa djungelvtrål hela dagarna, de har iaf lindrat illamåendet men inte tagit bort de...

• Aquagreen

Jessie - Helt oki

FIAFLIKKAn - De låter nte självförvållat är nog fogarna el ligamenten, precis som Jessie säger ligg med kudde undar knä mellan knäna när du sover/vilar de gjorde jag med Neo i magen o har gjort de sen dess kan inte somna utan kudden länger, o sitt för guds skul inte med benen i kors sa min BM..

• Aquagreen

FIAFLIKKAN - Skönt att du fck plaskandet beviljat
    Jag tränar på Step in o där har de gravid vatten gympa men jag känner mig löjligt ogravid för att vara där

• Aquagreen

Vi har varit på promenad i solen o varit hos ett par vänner o fikat lite ute på deras altan o lapat sol Underbart, jag hade tänkt baka bullar i eftermiddag hur nu de skagå ensam hemma med Neo när min sambo ska i vög på fotbolls träning, såna här gånger man önskar att man hade en barnflicka eller husa Nåja de får gå, SÅ sugen på bullar

• Aquagreen

MK84 - Ja de är SF mått, inte behöver du fråga BM om högkostnads de har inte hon att göra med om du vill börja simma el inte om du inte känner dig pigg o är slapp ska inte hon säga emot (så less på alla BM or som aldrig lyssnar)
    10 kr sen inskrivning, är säkert ingen fara med de BM brukar säga till om man kanske bör tänka på glukosbelastning eller kolla upp om man svullar på sig för mycket, säkert ingent onormalt..

• Aquagreen

MK84 - Tror inte man kan ansöka om sånt, de r väl om du har krämpor o blir remiterad till sjukgymnast o då kostar de 80 kr per besök tills du kommit upp i 900 kr sen gratis, mig veteligen får man inte dom "förmånena" om man inte anses behöva de, nåja

FINALINNA - J**** FK

ALLA HAVANDE - Vill bara säga att ni bör skicka in alla papper ni kan ang föräldraledighet osv INNAN barnet kommer gärna några vecor innan, jag skickade de i samband när Neo kom o fick därför vänta 3 MÅNADER på mina pengar

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007