Luleås höstmammor 2007
Jag har tryckt i mig onyttigheter nu så jag klarar mig tills jag får min mat
Har också skit tråkigt, tiden går sakta
... tandläkarn ringde återbud också ![]()
Jag har tryckt i mig onyttigheter nu så jag klarar mig tills jag får min mat
Har också skit tråkigt, tiden går sakta
... tandläkarn ringde återbud också ![]()
Det var trevligt!
... tack alla deltagande
.... fortfarande mätt!
Trevlig Valborg evrihopa! ![]()
Idag har vi varit till familjerätten och fixat klart med det... Det kom inga pinsamma frågor, det enda de frågade var "och ni är säkra på att det är ert gemensamma barn"...
Fy vilket väder, snö?!?!?
Aquagreen, har också jävulskt ont i ryggslutet vid rumpan... har haft det sen i början av grav redan... enligt sjukgymnasten är det nå ligament som inte riktigt drar ihop sig vid svanskotan nånstans (i mitt fall alltså)... gör sjukt ont bland annat att ställa sig upp från en stol... men jag går på akupunktur och jag trodde inte på akupunktur förut men nu gör jag det för det hjälper!!
Är rädd att jag att jag börjat få foglossningar nu (v.27), det börjar göra ont på framsidan och riktigt stråla mot skruttan ![]()
Nu går man som en pingvin haha... är ju van att ta riktiga älgkliv och snabbt... men nu vaggar man fram med små små steg som en pingvin
Det roliga är i allafall att man får kommentarer om hur pigg och alert man ser ut att vara ![]()
Fiaflikkan, så imorrn kan vi samlas hos dig och fika muffins?
...
Gud vad sugen jag blev på blåbärsmuffins...
Ingen har sagt åt mig att inte sitta med bena ikors
... HMH, inte ens sjukgymn... bara att hålla ihop knäna när jag vänder mig i sängen, men det är ju lätt att komma ihåg i sömnen
... ska försöka komma ihåg att inte sitta ikors, jisses vad svårt det kommer bli...
Nån som är sugen på en fika i veckan, typ torsdag eller fredag vid 15-16?
Ser om intresse finns för:
![]()
Fika, torsdag 15:30, plats?
Babybop
Mk84, jag har kommit upp i "frikort" på grund av att jag gått hos sjukgymnast på step in... kostar 80 kr varje gång så många bäckar små... så högkostnadskortet funkar även där
![]()
Fika, torsdag 15:30, plats?
Babybop
Rymdmamma
Ojbejbis: jag hittar kopparna under gubben ovanför skrivrutan (bra förklaring va?) ... där man ändrar, fetstil, kursivt osv
Hoppas vändningsförsöket går bra, håller tummarna... vi kanske ska bestämma plats NU så du inte virrar bort dig hih
Vad sägs om vadhetercafétdärihörnetmittemotMQ? Eberneser? Eller nån som vet var det har riktigt smarrig fika?
Zazzy: jag vaknade av regnet vid 05 och jag brukar kliva upp 06... men imorse lyckades jag inte somna om för jag låg och funderade var jag hade mitt j-la paraply.... man blir totalt glömsk, virrig, senil av att vara gravid, jag blir det iaf ![]()