• zazzy

Luleås höstmammor 2007

tjenixen!
    vad görs? jag e hemma å tar det luungt är så trött
    idag hmm men jag antar att man kan inte alltid vara
    på topp.
    bättre spara på krafterna tills i morron då
    blir det grillparty hos en polare gu så gott.
    älskar ju marinerade champinoner å grilla de e ju bland det
    godaste man kan grilla gärna om dom fått lega länge i marinaden.

men oj nu blev jag ju som små hungrig av mitt matprat hmm
    får se om man har nå gott att knapra på ikväll,kanske en fruktsallad lät ju jävligt gott å juice mums har blitt helt galen i apelsin juice...

ha en trevlig fredaskväll..!!

• zazzy

å jag var in på hafva för nån dag sedan hittade en hel del jag skulle kunna tänkas köpa. å på gina tricot har dom jättemycket linnen o toppar som även gravida får plats i och dom e ganska så billiga där på kläder.

• zazzy

hej svejs,,!
    är hos en polare på grillfest och vi har nyss käkat en massa god grillad mat, mums men nu är jag så mätt att jag håller på att spricka.
    hoppas ni får en trevlig kväll. kram malin

• zazzy

hoho i regnet.
    skönt att det regnar ute det spolar bort allt vinterdamm skönt.
    jag måste medela att jag inte har råd att äta ute har inte så fet inkomst och så är jag ensam. följer gärna med en annan gång.

huu i går tapetserade jag (syrran,morsan o hennes karl)om i hela lägenheten då eftersom det var en del skador och slitage på de gamla som satt där, måste ju göras innan jag säger upp lägenheten vill ju inte åka på en fet betalning för trasiga tapeter nä, urk.

nä, ska in en sväng på bibblo o lämna igen några böcker.
    ha det jätte mysigt på middagen å ät en massa gott.

• zazzy

svXrt: nope inget nytt ännu står i kö på 1 lägenhet på örnöset å jag e på plats nr4 så jag får se om jag får den.
    jag är ute efter en 2:a eller en 3:a beror lite grann på hyres kostanden och så eftersom jag är ensamstående..
    men men snart är det min tur det vet jag bara.

• zazzy

ja den här som jag står i kö på är på edeforsgatan brevid vretvägen. har stått flera gångeer på lgh där å haft typ plats 3 o 4 men inte fått den, men jag får snart en.
    jag har inte sett den men jag vet hur dom ser ut.
    jag har en 1:a nu på hertsön som är nog så dyr för en 1:a
    jag betala 2861kr men jag får bostadsbidrag redan nu så jag kommer att få det då jag flyttar,
    jag slipper nog betala dubbla hyror eftersom det är så många som tvingas flytta till hertsön o 1:orna är väldigt eftertraktade.

• zazzy

svXrt: nä vad jag menar är att dom som är i akut behov av lägenhet och inta har hunnit samla på sig kötid hos lulebo får lgh på hertsön på en gång, är alltid ett 60tal lediga lägenheter nästan aldrig 1:or eller 2:or så jag ska nog bli av med den.
    jag har en kötid sedan 2002 så det dröjer inte länge till åå lääängtaaarrr..

jo den jag har är stor 49kvm tror jag det var MEN! det är en takvåning så den känns mycket mycket mindre än så.

• zazzy

MEN FY FAN VILKA JÄVLA F****R
    OJ, vilken vrede jag fick då jag
    läste det där.

• zazzy

jag drömmde för nån natt sedan att jag fick åka in på förlossningen hadde lite värkar gjorde knappt ont ens,
    väl där tog jag av mig brallorna krysta litegranna o ut kom en liten tös med ljusbrunt hår å gröna ögon, hon var helt ren o torr
    å sååå söt. hela förlossningen gick på 59sekunder o efteråt steg jag bara upp å drog på mig byxorna. så jag skulle få åka hem men dom skulle bara skriva in i nå papper att jag varit där.

så dom frågade vad ska hon heta? det visste jag inte, hadde absolute ingen aning och jag fick inte fara hem förän det var bestämmt. o det namn jag valde vart permanent, så där stod jag, allt hadde gått bra å klar för att fara hem men fick inte pga namn val.. huu jag var förtvivlad..

he he det är lustigt vad man kan drömma konstigt.

• zazzy

hello.
    nu har jag beställt min vagn det blev en emmaljunga smart duo kombi i svart årsmodell blev ju en 08:a hehe så nu känns det skönt hmm kommer första veckan i september förhoppningsvis liiiiite tidigare tack. nå kommer vagnen försent eller att jag föder för tidigt. blev jag garanterad en lånevagn. så det kändes helt okej.

och på fredag får jag veta om jag får lägenheten. håller tummarna stenhårt...

nä nu ska jag äta melon.

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007