• zazzy

Luleås höstmammor 2007

smög ju in en färsk magbild som mamma tog i morse. ligger på min sida under starka bilder. hehe nu börjar man bli en tjockis

• zazzy

Aquagreen: jag kollade in din film helt fint gjort å så fin låt det passade ju så bra.

• zazzy

fan vad jag är rastlös i dag, å snart börjar tvätt tiden o jag har absolut inte lust å tvätta.

å jag känner mig allmänt irriterad på det mesta, fyy vilken jobbig dag.

• zazzy

nä jag är nog typ å härjar runt varje dag för att få dagarna att gå jag är ju arbetslös så bläää. jag var på arbetsförmedlingen men dom var mest anti allt kändes int så vidare att vara där med deras tråkiga bemötande.

jag antar att man ska ha såna här lååång tråkiga dagar oxå.
    ska i alla fall slänga i en tvätt maskin nu sen ska jag baka en pizza så kanske det piggar upp hehe

• zazzy

nå nu har man tvättat 2 maskiner nu räcker det för ikväll.
    jag bakade en pizza den blev faktiskt god.
    sitter här framför datorn o äter katrinplommon barnmatspure blää inte så vidare gott men effektivt för magen när man äter järntabletter.

• zazzy

mango men shit.!! nu fick ni mig intresserad, men fasiken det är ju storm ute.

• zazzy

men huu blir nog bortblåst då.. nä har ingen som helst lust å gå ut men jag hadde en burk barnmat i kylen päron-mango "råkade" (hehe) köpa den då jag köpte katrinplommon igår.
    så nu e jag i pyjamas å smaskar på den tihi.

• zazzy

ja tihi jag fastade för frukt pure det var smaskens.
    men i dag blir det grilat.

å inte fick jag lägenheten nån jäkel tog den före mig.
    hmm, så jag får se vad som sker till veckan.

• zazzy

svXrt-strålande helg för mig har vart åhälsat på familjen å gullat med lille michelle, grillat o ätit gott.

själv då? hur går det för lillen i magen är h*n blyg av sig?

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007