Ja pratade me mina små söta arbetsgivare idag på jobbet. Frågade om dom ville ha mig i sommar trots att ja är en havande kvinna. Haha.. =) Dom svarade snällt att ja om du vill och känner att du orkar så vill ju jättegärna att du jobbar här, vi behöver folk =)
Så ja sa att iallafall juni och juli har ja räknat me att kunna jobba, augusti törs ja inte säga nått om än. Dels kanske ja vill vara lite ledig, om min kropp nu har ro till de. Och sen vet ja ju inte hur trött i kroppen ja blir då, kommer ju iallafall va megafet så. Hehe.. :P Så ja skulle få ett juni-julischema och de är finemang tycker ja =))). Känns bra för ekonomin..
Min karl har gjort de igen, han har kommit me en sån där dräpande genomtänkt kommentar. Var tänkt att han och polarna skulle fjällvandra i sommar, men dom har svårt att få ihop de me schemat och då kom Jan på den slående ideen att ja, men nästa sommar är de ju tänkt att ja ska va pappaledig så då kan vi ju fara och fjällvandra, då är de lättare att passa in. Dom vill ju helst vara borta 10 dagar säger han. Ja ba: Jaha, så du ska ta med dig ungen till fjällen då eller. Näeee säger han då. Men du kan ju va hemma me den. Ja som ba öööö, ja men då kan du ju inte va pappaledig. Ska ungen va hemma själv då eller?? Så långt hade han inte tänkt.. haha.. Nog får han väl fara om han nu vill de, men då måst ja ju va mammaledig å hemma me barnet, int kan ja jobba då inte. Vojvoj.. Sicken karl man har. Sen tycker ja att de är lite långt fram i tiden att planera en fjällresa mer än ett år innan, som ändå kommer vara beroende av deras sommarjobb, haha.. Vem vet hur grabbarnas liv ser ut då? Hohohohoh.. Sen, som den sadistiske tjej ja va va ja bara tvungen att kontra med att men va bra, då ska ja också åka bort en vecka, då kan ja fara på en sista minuten me syrran så kan du vara hemma själv me barnet.. Hohoh.. Thats me! Då kollade han på mig me stora ögon.. Haha.. =)
Nåja, det blir nog fint ska ni se =)
SvXrt- Vill bebis ut än?
Igår sparka faktiskt Max rätt hårt. Så de tar sig, han lär sig. =)
/Malin som inte kan hejda sig då hon väl börjat skriva! =)