• PVeraB

Luleås höstmammor 2007

zazzy
    Vart på örnäset? En kompis till mig har bott där. De var fina lägenheter, hon bodde på Vretgatan (vägen?) Fjärde plats då lär du få den om du vill ha den. Ska du på visning?
    Det är ju det där ständiga med pengar, har du rätt till bostadsbidrag tro? Å hoppas verkligen du slipper dubbla hyror. hu hu

• PVeraB

zazzy
    det var en dyr etta. Är den stor? Jo, du lär nog få en annan innan bäbis kommer, brukar vara lättare på sommaren. Vi fick våran trea då. hade urusel kötid. Vi hade en himla tur + att folk säkerligen var på semester och inte hade tid att kolla lägenhet.
    Varför tvingas folk flytta till Hertsön?

MK84
    Mjo, var lite less när folk ska du ha i april du som äääär så liten.
    Har du moderkakan i framvägg? Då tar det lite tid innan man känner ngt säger de som vet. Hur länge är det kvar på skoleriet för dig? Näe, fy vad trist att börja om när det är så kort med tid kvar. Gissar att ni får sitta mest hela tiden nu då. Ska minnsann det tänka på er...
    Synd att du inte har orken att följa på maten, men jag ska käka lite åt dig å Max

• PVeraB

jag lär du inte vara på BB så det blir mat för mig på thai thai ikväll. Har tråååkigt och är hungrig

• PVeraB

Mollan Malim
    å, spännande att se nya bostället. skolor som i ställen att jobba på eller gå i? Ja du får gärna och skriva och berätta om skåneäventyret

• PVeraB

Näe, usch jag skrev ju långt och sen bara borta

zazzy
    okej, men du har ju lång kötid. Vi hade väl bara runt ett år när vi bytte. Det gör mkt hur planlösningen är hur stor en lägenhet känns

Jessie
    Näe, nu vill jag ha bäbis. Alla projekt för att få tiden att gå är avklarade.

Auqa
    Vilket jävla bemötande. Dumma dom!

• PVeraB

Glömde, tack för igår. det var gott och trevligt

• PVeraB

fiaflickan?
    Undersökning? Jaha, du ska gå genom sjukvården är det pga foglossningen? Du lär ju hinna, det är väl inte beräknat förrens i oktober?

• PVeraB

MK84
    Gör det, jag har med den i framkant. Nu känns det ju så klart men det tog ett tag innan nån kände på utsidan

jessie
    Hur var födelsedagskalset? Var han nöjd din sambo?
    Nix inga känningar på ngt sätt. har däremot gått lite upp och ner i trappan med div sopor och sånt för att se om det skulle göra nån skillnad. Näe då, envisare unge får man leta efter

• PVeraB

Aquagreen.
    Jo vi var där med den andra tråden. Det var massa folk man kände igen lite grann där. Fast jag är så jävla feg hälsa på folk så jag tittade ner i baken och tänkte hmm, undrar om jag inte sett den förut. ha ha

mk84
    näe din bäbis får allt snällt stanna i mage länge än. konstigt det där med telefonsamtalen. Har du provat att ringa tillbaka och höra vad det var om? Så där tidigt på morgonen är man ju inte mänska ens

Jessie
    Har hört det där om sex från flera. he he, näe så himla sugen är man inte nå längre. Det är omständigt och tar ont
    Det var himla skönt på stan trots att solen inte sken. Mest nöjd över att jag lyckades fördriva en himla massa tid

Fiaflikkan
    aha, det är hur som riktigt skönt med vattengympa. Lite flås och sånt är aldrig fel

• PVeraB

Zazzy
    usch en sån där typiskt tråkig dag då. Är du mest hemma om dagarna eller pluggar du?

Aquagreen
    Aha,skoj. Fikade ni ngt gott då?

Svar på tråden Luleås höstmammor 2007