Luleås höstmammor 2007
krafs krafs
krafs krafs
jessie
det enda mitt rusande på promenader resulterade i var en känsla av att nu fan bajjar jag på mig och en ngt snabbare prominix hemmåt. Vilket inte var så skönt. Ehum...
Zazzy
tydligen- haft en bra helg?
Zazzy
Michelle? Det har snurrat till i huvudet rejält nu. Liten syster, hund? syskonbarn? Å lyllos dej som får grillat. Det är lyxmat om nåt. Fast just nu vill jag ha kebab!
MK84
Å, det är som tjära det bajset det bajset. Tips drick så inåtahelvets mycket vatten. Det hjälper.
jessie
å, vagnar är som en djungel... hopppas du hittar dig nån.
hello hello
Nu har hormonerna kommit till rätta. Å vera sover å äter å sover å äter (mest äter hon)
tack å så. Har inte hunnit med att läsa in med men tänkte bara tassa in och vinka
norskan78
jag hade nog köpt vagnen det var ett bra pris. Babyskyddet var oxå bra pris på men hade inte köpt det loppis ändå. Är lite lätt nojjig över att köpa sånna saker beg. Inte för att jag tror att just du har krockat med ditt men om jag var på loppis å såg ett hade jag nog tänkt så.
Oj oj arcus det hade varit ngt det. Känner mig mäkta stolt att jag varit ute med Vera en sväng själv med vagnen
Hur är det med er andra med magar och grejer?
ojsanbäbis
fick en liten pojke igår. han kom via snitt och dom mår bra. han vägde 3.3 kg
iväntanstider
nere mot Loet busstationen, i samma hus som börje olssons ligger. De ahr ju en ungdomsgalleria där med lite små affärer. Där ligger havfa och little dragon oxå. De har mkt fina kläder!
finalinna
järntabletter gör susen mot trötthet. Be å få kolla järnvärdet nästa ggn du är på MVC
Fika, (imorgon) Tisdag, 15:30, Ebeneser!
Babybop
Zazzy
Mollan Malin
svXrt (pernilla) Vera
Missat någon?
Fyll på, häng mé! Flört
babybop
Jag tyckte infon var nyttig. Man fick reda på lite olika grejer, fast du klarar dig lika bra utan den
Benjaminsmamma
grattis! hoppas allt gått bra för er
inge fika för mig och vera, en annan gång kanske
Plats: Ebeneser cafe
När: Tisdag 3 juli
Tid: kl.15.30
Betzo
zazzy
Babybop
Pernilla (svXrt) å Vera (om vi törs)
lats: Ebeneser cafe
När: Tisdag 3 juli