Inlägg från: Liams mamma |Visa alla inlägg
  • Liams mamma

Luleås höstmammor 2007

Tack för fikat igår, idag tinade man upp efter gårdagens kalla vindar
    Jisses vad varmt det är i solen och lite röd har jag hunnit bli

Zazzy: för oss blev det hemmagrillade burgers igår och sen plötsligt på kvällen blev jag så vaHnsinnigt sugen på mjukglass så vi fick åka på kvantum

Min kära hälft ska grilla med kompisar ta nån öl och se fotboll idag *muttrar*... Han får passa på innan hans alkoholförbud träder ikraft muhahaaa... Tror det blir nå gott skräpmat för stackars lilla ensamma mig

v.31 med lilla Liam i magen
  • Liams mamma

Jag har mumsat i mig en pizza, så gott!!

Ojbebis: haha vi säger att det är det senaste, vad hippa vi är nu'rå! Jag är oxå röd som en kräfta! Jag tror man skulle kunna steka ett ägg på mina axlar, de bultar, är knallröda och kokheta! Schnyggt!

v.31 med lilla Liam i magen
  • Liams mamma

GRATTIS OJBEJBIS!!!!

v.32... en dag närmare!
  • Liams mamma

Fika, JA fika!! hahaha...

Förslag, tex måndag? kring 15:30 - 16:00 tiden?

v.32... en dag närmare!
  • Liams mamma

Haha fika ansvarig... näh usch, jag hatar ansvar
    Men om det är fint väder så kanske pingvinflocken kan vagga ner till 7th heaven och ta en glass? Skrattande Cool

Ikea kan man ju köpa massor på! Både saker man behöver och saker man funderar varför man köpte men man gjorde det för att det var ju så himla billigt!
    Till bäbisen har vi köpt skötbord, skötbädd, lådor till skötbordet, tvättlappar, badbalja, såntdärskyddslakantjosanvaddetnuheter, badcape, lite sånt smått

Om du köper säng så tänk på att måtten är olika, tex ska man ha ett skydd till spjälsängen så måste du nog köpa det på Ikea? En bekant till mig köpte på barnenshus men den passade inte till ikea sängen...

v.32... en dag närmare!
  • Liams mamma

Är så sjukt trött idag så jag skippar nog fika jag med!

Verkar som att man blir tröttare mot slutet av grav, precis som i början? *gäääääsp*

Glad

v.33!
  • Liams mamma

Fikar missar jag tyvärr, har ingen möjlighet i veckan, men fika för mig oxå!

Zazzy: jag tycker absolut du ska ringa arbetsgivarn och undra hur det går eftersom du inte hört något... du kan väl snyggt fläta in nåt om att det kändes som att du inte skulle få det eftersom du är gravid...

Fiaflikkan: jo det känns skumt när bäbisen hickar inte hjälper det att skrika BUUH heller

v.33!
  • Liams mamma

Finalinna: japp det är lite väl rytmiskt för att bara vara vanligt "bökande"

Mymlan74: jodu jag har blivit helt sjukt trött på sista tiden och jag är i v. 33!! Ska bli skönt med semester och få soooova... ...

v.33
  • Liams mamma

Fikar också gärna nästa vecka! Vad sägs om Tisdag, 15:30 samma plats som alltid?

När vi var på familjerätten så ställde de inga pinsamma frågor, det tog 1 minut typ. Det kom in 2 personer som tittade när vi skrev under handlingarna sen gick dem ut. Hon frågade bara "är ni säkra på att det är ert gemensamma barn"... Sen var det klart!

Min msn: aspp07@hotmail.com
    Ska adda er som lagt upp era nu

På midsommar åker vi kanske till Storforsen på dagen för lite picnic och sånt... sen blir det nog grillat till kvällen

Imorrn blir det ikea för oss!

Ha en bra helg alla och sköt om er och magarna!

v.33!
  • Liams mamma
     Fika, (imorgon) Tisdag, 15:30, Ebeneser!

Babybop
    Zazzy
    Mollan Malin

Missat någon?

Fyll på, häng mé! Flört
    v.34! och snart semester!
Svar på tråden Luleås höstmammor 2007