Luleås höstmammor 2007
benjamin:
Grattis!!!
![]()
benjamin:
Grattis!!!
![]()
Betzo! Jisses det hade jag helt glömt bort!!! ![]()
Nu fick jag beslutsångest!!
Gå eller inte gå...
Fika eller inte fika...
Hmmm...
Någon som varit på infon? Är den bra? Nyttig? osv osv ![]()
Jag hoppar nog över infon tror jag... Tror nog det går bra ändå när det väl är dags ![]()
Jag kommer på fikat! ![]()
frökenE: jag går i gammelstan... vi gick föräldrautbildningen för ca 2 veckor sen... några av de som gick i min grupp skulle ha i slutet på augusti/ början på september...
Tack för fikat!!!
Oj vad underbart det var att komma hem till en färdig middag och gott var det!
Har till och med hunnit med en tupplur *gäsp* ![]()
frökenE: kolla upp det ändå... i min grupp gick ett par som i princip skulle ha i dagarna då sista träffen var... det hade fått kallelesen sent eftersom de flyttat och då hade det blivit nåt strul (om jag minns rätt)...
.... vem går du hos?
frökenE: det var Ritva som höll i föräldrautbildningen då vi gick. Jag går hos Berit
frökenE: B är speciell, men otroligt kunnig... jag hade svårt för henne i början men nu efter föräldrautbildningen med R och efter att jag fått ha R som vikarie då B är på semester så är jag ändå glad att jag har B... det är nog för att jag vant mig och börjat förstå min BM...
Jessie76: jag har också en hel del sammandragningar, får för mig att jag har mer än normalt, tycker jag har hela tiden... men då är vi alltså två iaf som har mycket
... min svärmor som har fött fram 4 barn sa "det är bra att du har det, då slipper du jobba så mycket sen"... kanske rätt? "been there, done that"? ![]()
Har också börjat få värk som liknar mensvärk typ... hoppas det ska vara så
....
Dessutom, jätte skumt, men de senaste 2 dagarna så har det känts som att nån googlar omkring riktigt mycket "down there".... Vääääääldigt långt ner känns det som.... Som att *nån* när som helst sticker ut handen och "tittut".... Obehagligt äre!
Väntar ivrigt på vagnen, den är skickar nu från tyskland och borde dyka upp vilken dag som helst!!!
Här har midsommarn varit skön, grillat, film, sovit.... Såg underbara älskade och allt om min buske... Allt om min buske var nog bland de absolut sämsta filmerna jag nånsin sett...
Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar, sen är det semester, lååång semester
Hoppas alla haft och har det bra!
Mymlan74: Jag är ju "bara" i v.35 men det känns som att han när som helst sticker ut en hand och vinkar haha... läbbig känsla!
Man kanske måste vara förberedd och kånka runt på en 10 liters hink ifall vattnet skulle gå ![]()
God lunch kan man äta lite överallt tycker jag
Jag gillar ju baan thais buffé och sen gillar jag symfonies salladsbuffé där man får plocka vad man vill. Sen har Zan fräsch mat focaccias och dagens och sånt... Max funkar också fint
haha... Finns många goda ställen...
Nu är det knappt 1½ arbetsdag tills jag får gå hem och pilla naveln... Ska bli så skönt att få vila ryggen, ligamenten, fogarna, allt!
Jag har plötsligt blivit supertörstig, skulle kunna dricka hela tiden!
![]()
Resulterade i att jag fick vakna varannan timme i natt och springa på toa ![]()
Igår kom vagnen och allt funkade perfekt, ingen fara alls att beställa från Tyskland!
Den fick plats i bilen, vi var lite oroliga att den inte skulle få plats i bilen men det fick den... Men mycket mer än vagn får man inte plats med, trots att vi har kombi...
Är lite halvnöjd för vi köpte hårdliften på blocket tidigare i år för att spara lite, superfräscht skick... sen nu märkte jag att den har ju inget hmmm vad säger man "skydd"/täcke, ni vet som ligger ovanpå... Det tänkte jag ju aldrig på då...
Nu ringer eftermiddagsfikaklockan! ![]()
Mymlan74: Fick du vätskedrivande? Jag fick också träffa en läkare för jag har mycket vätska, hon sa att man inte skrev ut vätskedrivande till gravida utan det är bara att "köpa större skor"... ![]()
Mymlan74: Ja, det är nog olika för den doktorn jag träffade sa att man absolut inte skrev ut sånt till gravida... Tur är i alla fall att det är sommar, tofflor funkar ju bra
Tänk om det var vinter, då skulle man nog få ta på sig sambons 43'or
Jag har normalt 38-39 i skor och idag när jag skulle prova ett par ballerina fick jag prova 41'or och det var på morgonen, shit vad fötterna har svällt!! Blev inga skor för jag insåg att de lär vara aldeles för stora sen ![]()
Stryker mig (mest troligt), mår inte bra, sprungit på toa hela natten och haft magknip så jag trodde jag skulle svimma, undra om det är niferexen?
Sen började någon mindre begåvad att busringa 04:30 flera gånger på raken tills vi drog ut jacket *arg* ![]()
![]()
![]()
![]()
Plats: Ebeneser cafe
När: Tisdag 3 juli
Tid: kl.15.30
Betzo
zazzy
Babybop
Pernilla (svXrt) å Vera
Zazzy: grattis!!! hoppas du blir nöjd med den
Mymlan74: ooh spännande
Fy sjutton vad varmt det är... är det inte för varmt så är det för kallt, guuud så härligt det är att klaga hahaha
Vi ska få låna en AC så jag hoppas det blir lite svalare nätter framöver
... I natt har vi fått sova utan både magsmärtor och telefonterror
Ha det bra alla magar!
Förresten... när stängs den här tråden?? Är det efter 3 månader de stängs, isåfall stängs den alltså imorrn?? ![]()