• Bast

"Personsökare" till barn?!

Jag skulle vilja ha något som underlättar för mig att påminna min 5-åriga dotter om att det är dags att komma hem från lekparken. Jag har även en 1-åring, så de är inte alltid lätt att gå iväg och hämta henne.....

Jag skulle vilja ha något som liksom surrar och vibrerar i fickan på henne, är det någon som kan ha ett förslag på VAD?
    Jag har sökt efter personsökare på Biltema, Jula, Teknikmagasinet och ClaesOlsson utan resultat....

• Svar på tråden "Personsökare" till barn?!
  • MrsNelson

mobiltelefon, personsökare finns väl knappt kvar..

• Mamma Mysig

Billig mobil med ett kontantkort, det är bra, skulle hon tappa den gör det inget o skulle hon ringa upp slanten så gör det inget heller

• Hannah76

Jag sätter på min dotter en digitalklocka där jag ställt larmet så att den piper när hon ska bege sig hemåt.

• Bast

Hon frågade faktiskt efter en mobiltelefon, men jag tycker att hon är för liten!
    Fast det skulle vara intressant att se vart hon ringde om hon nu skulle göra det!
    Jag har nog till och med min gamla uråldriga Nokia liggandes, så de skulle inte ens bli någon kostnad....!

Men allra bäst vore ju någon form av personsökare!

• mumlan1

Hannah76. vilket smart knep...

• Sesamfrö

Skaffa henne en klocka man kan sätta larmet på. Så den piper när det är dags att gå hem.

• Bast

En klocka var ju riktigt smart!

Ingen annan som känner till nån sorts personsökare?

Svar på tråden "Personsökare" till barn?!